"Ulrik og Claudia" skrev d. 21-01-05 23:05 dette indlæg :
> Meget flot side.. der er mange ting for og imod 3, det er da rigtigt.
Den
> kunne godt have været mere seriøs - en klage-side om 3, der indeholder
3 stk
> klager?
Nu er det 4....
>
> Jaja.. 3 skal nu bare igennem alt det, som alle andre selskaber har
været
> igennem (som bl.a. kritik-sider på nettet - omtale i aviser m.m.), og
det
> ved de godt. Jeg er dog meget spændt på, hvad der vil ske når nogle af
de
> andre teleseskaber kommer frem med deres 3g netværk.
Garanteret ikke samme amatør-agtige optræden som 3 startede ud med, og
garanteret heller ikke de samme katastrofe-telefoner.
>
> Jeg savner datoer (andet end købs-dato) for hvornår indlæggene er fra,
hvad
> der sker videre i sagerne osv. Hvis de kunder, der har skrevet
indlæggene,
> har fået annulleret deres abonnement og fået penge tilbage for deres
> telefon, er det vel positivt? Men så vil man nok heller ikke tage det
med på
> en klage-side..
Jeg personligt fik ikke en eneste krone tilbage, da 3 nægtede at opsige
abonn.
Så det kostede mig 3 x abonn. med guldpakke på de to af dem, men så blev
jeg så klog
>
> Jeg har en Sony Ericsson Z1010 og kæresten har en LG (vers. 105) som
vi er
> meget tilfredse med. At nettet går ned (det sker jo for alle
selskaber) ind
> i mellem osv. har 3 taget forbehold for i deres Abonnementsvilkår -
selvom
> ikke alle kunder læser sådan en, inden de køber telefonerne.
At nettet går ned sker for alle selskaber, ja måske en gang om året, men
her snakker vi jo en gang om ugen.
De to telefoner, er nok også nogle af de bedste som kommer fra 3,
indrømmet nu har de fået mere styr på telefonerne.
>
> Vi er ikke skuffede.. og vi har været kunder siden september.. Men
derfor er
> det da altid spændende at høre, hvad andre synes og hvilke erfaringer
de har
> haft.
Ja, men husk nu at tjekke jeres regninger
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"