løbe input fra textarea igennem?
Fra : Kim Emax

Dato : 19-01-05 17:11

Hey

Jeg er lige gået totalt i stå på noget, der burde være RET simpelt,
klappen er simpelhent gået ned nu...

Jeg ønsker at rende input fra et textarea felt igennem linie for linie.
Inputtet vil være en mail header/body og jeg vil hive emails ud af hver
linie, ikke for at høste dem, men for at bevise overfor andre, HVORFOR
man ikke skal sende til en røvfuld af venner i andet end BCC.

Er som sagt helt blank nu, What to do?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Jacob Atzen

Dato : 19-01-05 17:27

On 2005-01-19, Kim Emax <newsgroups@emax.dk> wrote:
> [...]
> linie, ikke for at høste dem, men for at bevise overfor andre, HVORFOR
> man ikke skal sende til en røvfuld af venner i andet end BCC.

Under forudsætning af, at en e-mail adresse ikke strækker sig over flere
linier:

$lines = split("\n", $input);
$adresses = array();
foreach($lines as $line) {
   $adresses = array_merge(getEmailsFromLine($line), $adresses);
}

Så mangler du bare at skrive getEmailsFromLine()

- Jacob Atzen