3 telefoner med normalt SIMkort?
Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 18-01-05 23:30

Hvis jeg køber en 3 telefon, vil den så fungere med mit normale SIM kort fra
teledk? (hvis den bliver unlocket forstås).

På forhånd tak.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-01-05 23:38

Thomas Wesley Hinton wrote:
> Hvis jeg køber en 3 telefon, vil den så fungere med mit normale SIM kort fra
> teledk? (hvis den bliver unlocket forstås).

Jep - du vil selvfølgelig ikke kunne bruge 3g funktionerne (videosamtale
osv)

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 19-01-05 12:37

"Thomas Rasmussen" wrote in message

> Jep - du vil selvfølgelig ikke kunne bruge 3g funktionerne (videosamtale
> osv)

Det overlever jeg nok ;)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-05 21:23

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> wrote in
message news:41ed8fce$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jep - du vil selvfølgelig ikke kunne bruge 3g funktionerne (videosamtale
> osv)

Hvorfor ikke? TDC har vel også et 3G net?

Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 24-01-05 12:43

TDC har IKKE 3net...de er igang med tst..og efter sigende komer det op og
køre for ALLE medio dette år...
de er igang med såjkalt fUT