kommunebryllup og mig som "BestFrind"
Fra : Allan D. Pedersen

Dato : 18-01-05 16:19

Jeg fik her forleden at vide at jeg skulle stå som BestFrind til min vens
kommune bryllup om et par måneder.

Fedest og dejligt tænkte jeg straks.

men så slog det mig..

Jeg har set utallige kirkebryllupper i fjernsynet osv..

men hvor meget forskel er der egentligt i "bestfrind" rolle i kirke og
kommune versionen?

det skal lige siges at jeg kender intet til kommuneversionen, og jeg regner
ikke med at til en kommune version at min rolle skulle være den samme som i
en kirke?

Mvh.

Allan

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-01-05 23:29

"Allan D. Pedersen" <grillbiller@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> det skal lige siges at jeg kender intet til kommuneversionen, og jeg
> regner ikke med at til en kommune version at min rolle skulle være den

Det eneste er, at du skal skrive under på et stykke papir. Du skal ikke gøre
noget ved selve vielsen.

/Ole

Fra : Morten Holst

Dato : 23-01-05 00:02

> Det eneste er, at du skal skrive under på et stykke papir. Du skal ikke
gøre
> noget ved selve vielsen.

Men du kan ordne bruden bagefter :D

Fra : Allan D. Pedersen