Fiskerejse til Alaska
Fra : John

Dato : 18-01-05 13:01

Er der nogen af jer der ved hvor man får de bedste og billigste rejser til
Alaska

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-01-05 21:19

Billigste...ved jeg nu ikke, men My Planet administrerer
Amerikansk/Skandinavisk/Canadisk venskabsforening, og de arrangerer
"vildmarksture" til alaska, med trekking blandt grizzlybjørne, kanosejlads,
hesteryg osv.osv.
(de har nemlig lige den tur som jeg drømmer om, men billig? Nej !
Mvh Niels hejnfelt

Fra : Henning Nielsen

Dato : 18-01-05 21:41

"John" <mintestmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der ved hvor man får de bedste og billigste rejser
> til Alaska

Prøv evt. at tjekke www.condor.de. De flyver tilsyneladende direkte til
Anchorage fra Hamburg. Har fundet priser til knap 600 Euro - ikke billigt,
men det er der næppe noget der er. Bemærk - de flyver kun om sommeren.

Henning

Fra : Jesper

Dato : 18-01-05 22:19

"John" <mintestmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der ved hvor man får de bedste og billigste rejser
> til Alaska
Nu ved jeg ikke hvad der er billigt, men jeg er dæleme klar til at pakke
grej-kufferten efter at have set hér:
http://www.fiskerejser.net/dk/meny3/8avani_river.html

Der er vist priser fra 9 til 25-30 kilo.

Lad os endelig hører, hvis du kommer afsted.
/JB