IR overførsel ?
Fra : Mr Spy

Dato : 17-01-05 20:20

HEj NG.

Jeg har taget et billede af min datter med min Nokia 6230 og brugt det som
baggrundbillede på mobiltelefonen. Nu vil konen OGSÅ have dette billede. Hun
har en Nokia 6610. Hvordan kommer mit billede over på hendes mobil ??

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 20:30

Telefonerne kan ikke overføre billeder indbyrdes. Billedet skal først hentes
ind på en pc (via ir eller kabel) med ex. Nokia PC suite
(gratis fra www.nokia.dk ) og herefter lægges ind på den anden telf.

K.C.s

Fra : Mr Spy

Dato : 17-01-05 20:45

Øvvvvvv
Tak for det hurtige svar.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-01-05 20:44

I meddelse: 41ec0fea$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
griflede Mr Spy:
> [...]
> det som baggrundbillede på mobiltelefonen. Nu vil konen OGSÅ have
> dette billede. Hun har en Nokia 6610. Hvordan kommer mit billede over

Bare aktiver IR på 6610'eren, og så vælg billedet på 6230'eren og vælg send
via IR....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 21:07

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> griflede Mr Spy:
>
> Bare aktiver IR på 6610'eren, og så vælg billedet på 6230'eren og vælg

Er interesseret i om det lykkes. Har prøvet det samme uden held, godt nok
ikke med et billede jeg selv har taget. Er der mon kopibeskyttelse på nogle
billeder ?
K.C.s

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-01-05 21:20

I meddelse: 41ec1af4$0$48674$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
griflede K.C.s:
> Er interesseret i om det lykkes. Har prøvet det samme uden held, godt
> nok ikke med et billede jeg selv har taget. Er der mon
> kopibeskyttelse på nogle billeder ?

Hmm... Jeg har gjort det på den måde, i hvert fald til og fra en SE T610
(bruger godt nok mest BT)... så det kan i hvert fald lade sig gøre...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Mr Spy

Dato : 17-01-05 21:22

> [...]
>
> Er interesseret i om det lykkes. Har prøvet det samme uden held, godt nok
> ikke med et billede jeg selv har taget. Er der mon kopibeskyttelse på

Jeg kan ikke få det til at virke

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 22:34

Jeg mener at nokiaerne har indbygget en kopibeskyttelse til billeder så man
ikke kan sende fra telf og til telf direkte. Men jeg har selv flyttet
billeder via PC og Nokia PC suite. der er ingen problemer

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-01-05 00:02

Mr Spy wrote:
> [...]
> har en Nokia 6610. Hvordan kommer mit billede over på hendes mobil ??

Den letteste og billigste løsning vil nok være at sende billedet som MMS
til den anden telefon. Så er du fri for at invistere i datakabler osv.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 18-01-05 21:49

jeg har da taget mange billeder og overført dem mellem følgende tlf vi
infarød, uden problemer..... nokia 6230/5140/3200 så det er lige til..... og
ikke noget med dyre kabler og mms...

aktiver ir på den tlf der skal modtage billedet, gå ind i galleri, find
billedet, tryk valg /send/via ir.... hold ir portene sammen ( det er nok der
det snyder for dig, men på 6230 er den øverst på højre side. på 6610 er den
på den øverste kant (på toppen ) i højre side, hold de 2 porte med 5 cm
afstand og den skulle være i vinkel. tjek at ir ikonet blinker på den tlf
der skal modtage, inden du trykker send på den anden tlf. god fornøjelse

mvh
CLAUS

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41ec43e5$0$266$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-01-05 15:33

"Claus Jensen fra 6000 Kolding" <news.claus@fFJERNhornstrup.com> wrote:

> [...]
>der skal modtage, inden du trykker send på den anden tlf. god fornøjelse

En 6610 kan ikke modtage billeder via IR. Mange andre Nokia'er kan dog.
Svjv kan en 6610i også.

Peter

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-01-05 15:40

Peter Rongsted wrote:
> En 6610 kan ikke modtage billeder via IR. Mange andre Nokia'er kan dog.
> Svjv kan en 6610i også.

Kan den ikke.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-01-05 01:19

Thomas Rasmussen <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> wrote:

>Kan den ikke.

Så ved jeg nu lidt mere

Peter

Fra : Calle.

Dato : 17-01-05 23:44

Mr Spy wrote:
> [...]
> det som baggrundbillede på mobiltelefonen. Nu vil konen OGSÅ have
> dette billede. Hun har en Nokia 6610. Hvordan kommer mit billede over
send det via mms
--
Calle.