N6230i ?! og 6230 vs SE-K700i
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-01-05 15:18

Hej NG

Jeg skal have ny mobil (jeg myrdede min T610 igår!)

P.t. står valget mellem N6230 og SE-K700i
Det valget p.t. står og falder med er K700i's bedre kamera (1Mpixel)
kontra N6230 mulighed for at anvende MMC-flashram..
Hvad mener I, hvad bør jeg vælge .. og med hvilke argumenter..

Findes 6230i eller er der kun 6230?
rygtet siger at den skulle findes bl.a. med bedre skærm og bedre kamera(
1 Mpixel) f.eks her http://www.mobile-review.com/review/nokia-6230i-en.shtml
Men jeg kan ikke rigtig finde den i DK? eller er det bare mig???

Hvis den findes i DK er slaget vist afgjort til N6230i's fordel..

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-01-05 18:56

Hej,

SmaRTrxxv wrote:
> Jeg skal have ny mobil (jeg myrdede min T610 igår!)

Ups

> P.t. står valget mellem N6230 og SE-K700i

Okay...

> Det valget p.t. står og falder med er K700i's bedre kamera (1Mpixel)

K700i har samme 0,3Mpixel kamera som de fleste andre telefoner - de 1MP
er interpoleret, dvs du kunne lige så godt gøre det samme i et
billedbehandlingsprogram (og ofte med bedre resultat).

> kontra N6230 mulighed for at anvende MMC-flashram..
> Hvad mener I, hvad bør jeg vælge .. og med hvilke argumenter..
>
> Findes 6230i eller er der kun 6230?

Har ikke hørt om 6230i... Der findes en 6230b, men den er svjh. til
markedet i fjernøsten.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-01-05 19:29

Thomas Rasmussen wrote:
> Hej,

> Ups

Nej nej..
Det var med fuldt overlæg.. den virkede dårligere og dårligere...

Fra : Anders

Dato : 17-01-05 20:53

Smid lige et link til, hvor du hævder at en K700i kun har 0.3 MP...

Har snakket med flere teleoperatører, som hævder at den godt kan lave 1MP

Mvh
Anders

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41ebfc28$0$218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : John

Dato : 17-01-05 21:17

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Smid lige et link til, hvor du hævder at en K700i kun har 0.3 MP...
>
> Har snakket med flere teleoperatører, som hævder at den godt kan lave 1MP

Ja, interpoleret.

Mvh

John

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-01-05 23:59

Anders wrote:
> Smid lige et link til, hvor du hævder at en K700i kun har 0.3 MP...
>
> Har snakket med flere teleoperatører, som hævder at den godt kan lave 1MP

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10139

Se under "Billedbehandling":

"VGA-kamera"

VGA = 640x480 = 307200 pixels ~ 0,3 MPixels

T630 bruger samme princip - de har CIF kamera = 352x288 = 101376 pixels
Dette bliver så forstørret op til 640x480 i software.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!