Sang fra natradioen
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 13:15

Hej Alle jeg leder efter kunstneren og sangen jeg har hørt i natradio
et par gange, har kigget på deres playliste uden held.

Omkvædet kører lidt i reggae rytmer og sangerinden kunne lyde som en
ung Annisette. Jeg mener jeg hørte at bandet var fra enten Skotland
eller Kanada????

Omkvædet lyder noget i retning af Crossing my heart and wish to die
(det sidste ret usikkert) the skin im touching will never lie

Fra : Esben I.

Dato : 18-01-05 00:27

JJJ wrote:
> [...]
>
> Omkvædet lyder noget i retning af Crossing my heart and wish to die
> (det sidste ret usikkert) the skin im touching will never lie

ku' det være No Doubt ?
cool
Esben I.

Fra : Hans Huttel

Dato : 19-01-05 16:10

JJJ skrev:

> [...]
>
>Omkvædet lyder noget i retning af Crossing my heart and wish to die
>(det sidste ret usikkert) the skin im touching will never lie

Det er Angela McCluskey med "It's been done". Hun er skotsk.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Ukendt