billigt til london??
Fra : Mr bob

Dato : 16-01-05 17:18

Jeg skal til london d. 29 el. 30 jan og hjem d. 31 jan el.1 febr.

Hvordan kommer jeg billigst derover?

Mvh & Pft
Jackie

Fra : Ole

Dato : 16-01-05 18:03

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til london d. 29 el. 30 jan og hjem d. 31 jan el.1 febr.
>
> Hvordan kommer jeg billigst derover?
>
> Mvh & Pft
> Jackie

Der er fleree forskellige muligheder:

Maersk Air (flyver fra Billund og København til Gatwick)
http://www.maersk-air.dk

Ryan Air (flyver fra Århus til Stanstead)
http://www.ryanair.com

Disse er tilsyneladende de billigeste på den 29/1 og 1/2

Der er desuden

SAS (flyver fra København til Heatrow)
http://www.sas.dk

Easy Jest (flyver fra København til Stanstead)
http://www.easy-jet.com

Fordelen ved at bruge SAS vil være, at undergrundsnettet går direkte til
Heathrow. Fra Gatwick går der tog direkte til Victoria Street Station til
£12 per vej. Fra Standstead går der tog til Liverpool Street Station til
£14,50 per vej.

Ole

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 16-01-05 18:12

Og hvis du bestiller fra den belgiske SAS side (findes ved at vælge den
lille blå firkant på bestillingssiden hos SAS - hvor man så kan vælge hvor
man "bor"), fås rejsen for 65 Euro hver vej (incl. alt). Vel at mærke med
samme fly (København - Heathrow).
Samme pris på alle afgange - ikke differentieret som hvis du bestiller fra
sas.dk.
Hvis man vælger elektronisk billet (altså sat ind på fx. dankortet), er det
jo ligemeget hvor de sender kvitteringen til. Du får også en booking kode
pr. email, som kan bruges hvis der opstår problemer.
Der står heller ikke noget i betingelserne om at det er et krav man bor i
Belgien.

Hilsen Hanne

Fra : Mr bob

Dato : 17-01-05 12:44

"Hanne Rasmussen" <harnebbeFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pr. email, som kan bruges hvis der opstår problemer.
> Der står heller ikke noget i betingelserne om at det er et krav man bor i

Takker....