Outlook Kalender: Ny kontaktperson
Fra : :-\)

Dato : 15-01-05 19:28

Hej!

Når jeg opreter en ny kontaktperson kunne jeg godt tænkte mig at feltet at
det under adresser er den private som fremkommer default.

Li' sådan kunne jeg godt tænke mig at det er nogle andre
telefon-nummer-typer som kommer frem pr. default.

Hvordan gør man det?

Mange hilsner
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 22:45

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
>
> Li' sådan kunne jeg godt tænke mig at det er nogle andre
> telefon-nummer-typer som kommer frem pr. default.

Menuen - Vis_Arrangér efter
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 16-01-05 00:25

> Menuen - Vis_Arrangér efter

Det kan jeg simpelthen ikke se hvordan der her er mulighed for at vælge
default-indstillinger på et nyt adressekort!

Under "Vis - Arrangér efter" er der et punkt som hedder "Arranger efter"
Det kan ikke være her men hvor så?

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 15:09

"" <no@no.no> wrote in message

> [...]
> default-indstillinger på et nyt adressekort!
>
> Under "Vis - Arrangér efter" er der et punkt som hedder "Arranger efter"
Vis_Arrangér efter_Aktuel visning_Tilpas aktuelvisning eller Definér visning

Fra : :-\)

Dato : 16-01-05 16:20

Læs lige mit første indlæg igen!
Det er jo ikke "Adressekort" jeg vil indstille!

Prøv lige at gøre følgende:
I kontaktpersoner tryk på "Ny"
Så kommer der et skærmbillede op som hedder
"Ikke angivet - Kontaktperson"

Gå ned i Adressefelterne... det er dette felt som jeg vil amngive skal
starte op i "Privat..." og ikke "Arbejde..."

Desuden vil jeg gerne indstille hvilke telefonnumme-felter som default skal
komme frem!

Mener du at man kan gøre det med
...............????????+???

Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 16:51

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> komme frem!
>
> Mener du at man kan gøre det med
> Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning ->
Ja, Definér visninger_Redigér aktuelle indstillinger
Bjarne

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-01-05 18:37

bsn wrote:
> Ja, Definér visninger_Redigér aktuelle indstillinger

Det kan jeg altså heller ikke se definere om privat- eller arbejdsadressen
skal være postadressen som standard.

Kan du evt. pinde det helt ud?

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 19:34

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> wrote
> Kan du evt. pinde det helt ud?
Start en Ny kontakperson, og vælg de felter ind du vil have - uden at skrive
noget ind i dem...
Gem den, når du har de felter du vil have.
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 16-01-05 22:24

> Gem den, når du har de felter du vil have.

På den knap der hedder Gem og Luk?
- så laver den jo bare en tom kontakt!

Fra : :-\)

Dato : 17-01-05 08:39

Fra : :-\)

Dato : 16-01-05 22:28

> Ja, Definér visninger_Redigér aktuelle indstillinger

Nej, her er det jo adressekortet du Redigerer og ikke en "Ny kontakt"...
kan du ikke forklare lidt mere pærcist ?

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 13:04

"" <no@no.no> wrote in message

> kan du ikke forklare lidt mere pærcist ?
Redigér den post, som hedder *Velkommen til Kontaktpersoner!*
Klik Gem og luk
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 17-01-05 14:29

> Redigér den post, som hedder *Velkommen til Kontaktpersoner!*

Den post har jeg ikke..
er det en der burde være oprettet i forvejen ?

Fra : :-\)

Dato : 17-01-05 14:47

Mener du at jeg skal oprette
en post, som hedder *Velkommen til Kontaktpersoner!*
og bruge den som skabelon ???
Den kan ikke bruges som skabelon, for når jeg så skal lave en ny post - så
kan jeg ikke klikke bare klikke på den post og oprette en ny... ofr når jeg
så skriver navnet ind på den nye, så blive posten *Velkommen til
Kontaktpersoner!*
overskrevet!

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 22:07

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
jeg
> så skriver navnet ind på den nye, så blive posten *Velkommen til
Jeg har en post liggende allerforrest i mit kartotek, som hedder *Velkommen
til Kontaktpersoner!*, når visningen er "Adressekort" - det er den post jeg
mener - du skal ikke oprette nogen selv - bare redigere *Velkommen til
Kontaktpersoner!*.
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 17-01-05 22:39

Det er lidt sjovt - for den post har hverken jeg eller min kollega!
Så nu er jeg lige vidt!

Hvordan hænger det sammen at man skal redigere
redigere *Velkommen til Kontaktpersoner!*.
og samtidig gå ind i

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-01-05 10:14

wrote:
> Det er lidt sjovt - for den post har hverken jeg eller min kollega!

Jeg har den heller ikke, og det har de 50+ maskiner jeg er med til
administrere heller ikke.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : :-\)

Dato : 18-01-05 11:17

Hvis du følger tråden virker Bjarnes (bsn) hjælp heller ikke troværdig,
Jeg gætter på, at han bare skriver noget - uden at læse hvad der bliver
spurgt om!

Dennis, ved du hvordan man sætter nogle "default-indstillinger", når man vil
oprette en ny kontakt og vælger "NY"

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-01-05 12:52

wrote:
> Dennis, ved du hvordan man sætter nogle "default-indstillinger", når
> man vil oprette en ny kontakt og vælger "NY"

Nej, desværre. Jeg er netop med i tråden for at få løst det mysterie
--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : :-\)

Dato : 18-01-05 16:42

Bjarne, har kontaktet en forhandler.

De kender heller ikke den post som hedder
*Velkommen til Kontaktpersoner!*

Er det en post som automatisk blev oprettet
ved installeringen...???
eller...???

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 17:52

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
>
> De kender heller ikke den post som hedder
> *Velkommen til Kontaktpersoner!*
>
> Er det en post som automatisk blev oprettet
Har sendt billed til dig...
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 20-01-05 10:07

På den ene side skriver du at det skal gøres med
Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning -> Tilpas aktuelvisning eller ->
Definér visning

Det er jo noget helt andet end det forslag med at åben en post som hedder
*Velkommen til ...*

Hænger dine 2 forslag sammen?

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 17:54

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> spurgt om!
>
> Dennis, ved du hvordan man sætter nogle "default-indstillinger", når man

Hvorfor f..... skulle jeg bruge tid på dig - hvis jeg ikke er troværdig...
Se det billed jeg har sendt...
Det kunne måske være du havde et forklaringsproblem - har du tænkt over det
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 19-01-05 20:18

> [...]

*Velkommen til ...*

> Det kunne måske være du havde et forklaringsproblem - har du tænkt over

I så fald har Microsoft support og alle de andre supportere jeg har spurgt
også et forklaringsproblem.

At du begynder at maile et skærmbillede (uopfrodret) til min mail - ænder jo
ikke ved det faktum at Microsoft heller ikke ikke kender den post, du
snakker om!

Jeg har ligesom dig oprettet en post som hedder *Velkommen til til
Kontaktpersoner!*

På den ene side skriver du at det skal gøres med
Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning -> Tilpas aktuelvisning eller ->
Definér visning

Det er jo noget helt andet end det at åbne en post som hedder
*Velkommen til ...*

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 22:51

"" <no@no.no> wrote
> I så fald har Microsoft support og alle de andre supportere jeg har spurgt
> også et forklaringsproblem.
Microsoft er jo også kun mennesker...et eller andet sted...

> At du begynder at maile et skærmbillede (uopfrodret) til min mail - ænder
jo
> ikke ved det faktum at Microsoft heller ikke ikke kender den post, du
> snakker om!
Kan du se posten er der eller ej?????
Jeg har ikke oprettet den...
Redigerer jeg denne post, åbner den med de felter jeg har indsat i den, når
jeg klikker på ny post...
og så er den ikke længere...

Noget helt andet - hvad system kører du - jeg kører Office2003...
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 24-01-05 08:40

> Kan du se posten er der eller ej?????

Nej! Den er der ikke!

> Noget helt andet - hvad system kører du - jeg kører Office2003...

Det samme her!

Fra : :-\)

Dato : 24-01-05 08:41

> Redigerer jeg denne post, åbner den med de felter jeg har indsat i den,
når
> jeg klikker på ny post...
> og så er den ikke længere...

Hvordan hænger det så sammenmed at jeg også skal gå
ind i
Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning -> Tilpas aktuelvisning eller ->
Definér visning

som du skrev i de første mange indlæg?

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 22:07

"" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> ind i
> Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning -> Tilpas aktuelvisning eller ->
Vi stopper her...
Jeg har givet dig en forklaring, og kan du ikke bruge den - så er det bare
bad luck...
Bjarne

Fra : :-\)

Dato : 25-01-05 09:36

> Jeg har givet dig en forklaring,

Hvor kan jeg se din forklaring på, at man skal gå i
Vis -> Arrangér efter -> Aktuel visning -> Tilpas aktuelvisning eller ->
Definér visning
???

Jeg spørger nysgerrigt om der er en sammenhæng mellem de to løsninger du
foreslår.