Billig flybilletter til Thailand
Fra : Claus

Dato : 13-01-05 20:25

Hej

Er der nogen som ved, hvor man kan købe billige flybilletter fra Billund til
Bangkok i nov/dec/jan 2005/06 for 5 voksen og et barn (½ år)? Er ikke
interesseret i at rejse gennem Rusland/Pakistan.

MVH

Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 22:34

"Claus" <free4pass@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bangkok i nov/dec/jan 2005/06 for 5 voksen og et barn (½ år)? Er ikke
> interesseret i at rejse gennem Rusland/Pakistan.

Hvad er billigt, det er jo højsæsonen du vil rejse i men hvis du rejser ud
før 12 dec er priserne rimelige da det er skæringsdatoen.
Men prøv prissøgemaskinerne på
www.kuoni.dk (amadeus)
www.travellink.dk
www.travelmarket.dk
www.t2t.dk
Eller prøv flyselskabernes egne hjemmesider KLM Lufhansa airfrance
Eller så prøv at ringe til travelmarkets (cultureadventure) tlf 36966644 der
fik jeg booket vores udrejse med det samme det var muligt med china air og
retur da det var muligt til sommer.
Men du skal nok regne med ca 6000 pr voksen og så skal du booke nu så snart
der er åben for booking.
China air er ganske udemærket og de flyver jo direkte fra amsterdam som du
flyver til enten fra KBH eller BLL
MVH
Jens

Fra : Sinif

Dato : 19-01-05 00:32

Prøv Tyrkiet Eksperten
Jan

Fra : Kaj

Dato : 14-01-05 11:34

Claus <free4pass@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VXzFd.797$hQ3.392@news.get2net.dk...
> [...]
> Bangkok i nov/dec/jan 2005/06 for 5 voksen og et barn (½ år)? Er ikke
> interesseret i at rejse gennem Rusland/Pakistan.

Har du prøvet Jysk Rejsebureau?
De har kontorer i Kbh. Odense, Århus og Aalborg, og de har flere muligheder.
mvh
Kaj

---

Fra : JMN

Dato : 14-01-05 17:51

Hej Claus

Hos cctravel kan du komme afsted til absolut rimelig penge. Du flyver med
British Airways.

http://www.cctravel.dk/html/thailand/rejseplan/200A/travelplan200A.htm

vh.
JMN