PARIS.
Fra : Bent M

Dato : 13-01-05 19:28

Hej derude.

Min kone og jeg vil en tur til Paris i maj Måned 2005.
Vi har mulighed for at rejse i perioden 13/5-05 til 22/5-05.
Og vil vil med Fly.

Jeg har kikket på nettet, men syntes ikke rigtig at finde noget der passede.
Så er der nogen af jer der kender et selskab der sælger sådan en tur til
Paris ? Det skal såmænd bare være et jævnt hotel med morgenmad ! og til en
overkommelig pris selvfølgelig :))
Har i nogle tips ??

--

Mvh Bent M.

Fra : Verner Dissing

Dato : 15-01-05 23:39

Hvor i landet bor du?

Fra : Bent M

Dato : 16-01-05 08:42

"Verner Dissing" <vdissing@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet bor du?

Østfyn :)

Mvh
Bent

Fra : Torben Bech

Dato : 16-01-05 10:47

www.airfrance.com/da siget fra 1.057 kr, det er da billigt !

mvh

Torben

Fra : Kristian

Dato : 16-01-05 11:38

"Torben Bech" <torben_bech@hotmail.com> wrote:

>www.airfrance.com/da siget fra 1.057 kr, det er da billigt !
>
>mvh
>
>Torben
-----------
Det kan vist ikke gøres billigere ! Jeg bookede lige en weekendtur i
marts for 1037 kr!!! Tak for tippet.

Kristian

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-01-05 02:36

"Bent M" <bom@skovparknet.dk> wrote in message
> [...]
> Paris ? Det skal såmænd bare være et jævnt hotel med morgenmad ! og til en

Kør selv.

Det er ikke vanskeligt at komme til området nær Gare du Nord uden for meget
bykørsel. Let at parkere, nemt at finde billig hotel.

Jesper

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 16-01-05 08:49

> [...]
> Paris ? Det skal såmænd bare være et jævnt hotel med morgenmad ! og til en

Flyv! Der er let adgang til byen fra lufthavnen med enten Air France bus
eller RER tog (hvad der er bedste afhænger af hvor i byen i finder et
hotel). Taxa koster ca. EUR 45.

Check priserne hos Maersk Air. Da jeg boede i Paris var de altid billigst.

Kan desværre ikke anbefale hoteller. De billigste ligger omkring Montmartre
og Gare du Nord, men disse områder er også derefter. Søg i stedet i f.eks.
Le Marais (4. arr.) eller i Latinerkvarteret (5. / 6. arr.) som er dejlige
områder.

Henrik

Fra : Bent M

Dato : 16-01-05 09:07

"Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:41ea1c45$0$48323> Flyv! Der er let adgang til byen fra lufthavnen med
> [...]
> Le Marais (4. arr.) eller i Latinerkvarteret (5. / 6. arr.) som er dejlige

Hej Henrik.

Jo, vi vil flyve, Vi har før fløjet med Mærsk til Paris , jeg har søgt lidt
på nettet og fandt ud af at de skulle have 17-1800 Kr for en retur, og kom
så til at tænke på om der måske var nogle Pakke rejser som måske var lidt
billigere ?
Vi har før boet på Hotel De Lavyron, det er et gammelt Dansk
hotel ejet af Frederik krone fra Svendborg, men som nu har solgt det, det
ligger i Rue d. Austerlitz, 5-10 minutters gang fra
Gare de Lyon, og tilsvarende fra Bastillie Pladsen. det var helt
unsandsynligt billigt at bo der, nå men jeg må prøve at ringer dertil
i morgen (mandag) og høre om det stadig er tilgængeligt :)
Men måske er der nogen her der ved noget om det ??

Mvh
Bent M

Fra : schlafen

Dato : 16-01-05 21:23

> [...]
> unsandsynligt billigt at bo der, nå men jeg må prøve at ringer dertil
> i morgen (mandag) og høre om det stadig er tilgængeligt :)

Har også boet der - hører også gerne om det er tilgængeligt...??

Fra : Bent

Dato : 16-01-05 21:52

Schlafen skrev:
> Har også boet der - hører også gerne om det er tilgængeligt...??

Hej,det ved jeg i Morgen eftermiddag, jeg lægger lige en besked her i
morgen..

Mvh Bent

Fra : Bent

Dato : 17-01-05 17:18

"Bent" <bom@skovparknet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej,det ved jeg i Morgen eftermiddag, jeg lægger lige en besked her i
> morgen..
>
> Mvh Bent

Hej igen Schlafen..

Her er så hvad jeg fandt ud af i dag. Hotellet er stadig tilgængeligt på
samme måde som før.

Lidt om Priser: På første sal, som nu er renoveret koster det
55 Euro for et dobbeltværelse Godt 400 Dkr, det er ikke så galt da det jo er
for 2 personer, morgenmad er ca 5 Euro.

På anden sal: Pris for et dobbeltværelse 35 Euro ca 262 Dkr, og stadig bad
på gangen :)) Det er jo billigt nok i Paris, at kunne få et værelse til
131-32 Dkr pr næse :))
Og Hardy er stadig recieptionist :)

Mvh Bent M

Fra : schlafen

Dato : 19-01-05 15:30

> [...]
> på gangen :)) Det er jo billigt nok i Paris, at kunne få et værelse til

Super - tak for din information - det bør næsten fejres med en tur derned i
foråret - det er efterhånden 3 år siden jeg var der sidst....

Fra : Kristian

Dato : 16-01-05 10:06

"Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> wrote:

> [...]
----------
SAS Snowflake er også en mulighed. En returbillet kan fåes for knap
1400 kr.
Kik evt her for hoteller:
http://www.eurocheapo.com/paris/default.asp

Kristian

Fra : Jens G

Dato : 16-01-05 11:13

On Thu, 13 Jan 2005 19:27:33 +0100, "Bent M" <bom@skovparknet.dk>
wrote:

>Min kone og jeg vil en tur til Paris i maj Måned 2005.
>Vi har mulighed for at rejse i perioden 13/5-05 til 22/5-05.
>Og vil vil med Fly.

Har I prøvet de forskellige online rejsebureauer, som f.eks.
http://www.rejsefeber.dk/ , hvor man kan sammensætte en pakkerejse?

Helt billigt bliver det dog ikke.

Billetterne alene tror jeg er billigst direkte fra Mærsk.
http://www.maersk-air.com/da/ , men så skal man selv finde ud af at
booke hotel.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Bent M

Dato : 16-01-05 12:13

Tusind tak til alle for forslag/info :).

Jeg fandt også ud af at Air France nok var de billigste ! Små 1100 kr for en
retur er billigt.
Den billigste "pakketur" vi fandt var med "Gate eleven" Som kunne tilbyde en
tur for 2 personer i 1 uge incl hotel plus flyrejese til
Charles De Gaulle/paris for ca 6700 kr, og det er vel ikke så galt ?

Men jeg tror sq det kan gøres endnu billigere, ved at tage 2 billetter med
Air France og så selv booke sig ind på Hotel.
Vi glæder os allerede til turen :))

Mvh Bent M