vmf
Fra : Montego

Dato : 13-01-05 17:46

Når jeg expoter en fil fra autocad om til en en fil af typen vmf,så burde
jeg jo kunne se den i word,men det kan jeg ikke ,den skrive hvilken
kodningssytem jeg vil bruge,er den en der han en løsning på problemet eller
en anden måde at gøre det på John

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 13-01-05 23:14

Hi

Check denne anmeldelse af e program der hedder Better wmf måske er det
løsningen ;

http://www.cadinfo.net/reviews/betterwmf2.htm

P.C.

Fra : søren

Dato : 14-01-05 10:28

Hvordan går det buller

Fra : søren

Dato : 14-01-05 10:41

Er du begyndt at tegne i autocad buller.

Du kan bare lave en pdf fil, så kan alle åbne den

Fra : Montego

Dato : 14-01-05 13:13

Hej Søren
Ja jeg er begyndt at studere,så man skal jo gerne have lidt tjek på det,for
det har lærene squ ikke