Skiferie
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 14:45

Hej
Netop som min ven og mig havde bestilt vores skirejse til Sälen blev den
aflyst af rejseselskabet.
Vi er virkelig på den nu, da det eneste de så kan tilbyde er Østrig til 4500
kr. (med skikort). Vi skulle kun betale knap 2000 for turen til Sälen, så
tilbuddet har vi afvist.
Derfor ville jeg høre, hvad i ville anbefale, når vi er så sent ude.
Vi er to fattige studerende og skal rejse i uge 7 :)

På forhånd tak

Steffen

Fra : Kaspar Damm Larsen

Dato : 13-01-05 19:54

Steffen wrote:
> [...]
> Derfor ville jeg høre, hvad i ville anbefale, når vi er så sent ude.
> Vi er to fattige studerende og skal rejse i uge 7 :)

Som allersidste udvej (der skal sikkert komme et par gode foreslag inden
længe) kan I holde øje med om der er et par sidste-øjebliks pladser til
salg engang i uge 6. Forrige år fik jeg selv en 6-dages tur til Østrig
med det hele for godt og vel 2500,-. De fleste rejseselskaber har vist
en sektion på deres hjemmeside med sidste-øjebliks pladser.

Men som sagt, der skal sikkert dukke et par gode foreslag op inden da.

God tur!
Kaspar

Fra : Morten Jensen

Dato : 14-01-05 12:43

"Steffen" <airbus-snabela-ofir-dot-dk> wrote in message
> [...]
> tilbuddet har vi afvist.
> Derfor ville jeg høre, hvad i ville anbefale, når vi er så sent ude.

Skal det være billigt, så prøv at kontakte nogle af de selskaber der
arrangerer rejser til Polen og Tjekkiet.
Jeg har selv været i Tjekkiet, og selvom der kan være lange køer ved
lifterne, så kan jeg godt anbefale det.
Rejseselskaberne finder du nemt på skisport.dk, ellers er Google din ven.

/Morten