PST
Fra : Lene Hansen

Dato : 11-01-05 13:28

Nogen her som ved noget om hvad PST er? Det er en forkortelse af et meget
langt navn på en eller anden sygdom et familiemedlem har fået. Det staves
nogen lunde sådan: Paraksystis Supraventriculær Takykardi - det er sikkert
forkert noget af det, men nogen her der ved noget om det og kan henvise til
mere udførlige sider på nettet, ville jeg blive meget taknemmelig.

Hilsen

Jette

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-01-05 14:14

Lene Hansen skrev:

> Nogen her som ved noget om hvad PST er?

Jeg ved det ikke, men Google fandt følgende side om paroxystisk
supraventrikulær takykardi, som du måske kan få noget ud af:

<http://www.hosp.dk/HHBorneafdelingen.nsf/SkalKategorier/14C16637CEBB9719C1256CD400672B86>

På engelsk hedder det "paroxysmal supraventricular tachycardia",
og det ved Google en masse om:

<http://www.google.dk/search?q=paroxysmal+supraventricular+tachycardia>

Mvh,

--