Proteinvarer, hjælp
Fra : bj

Dato : 10-01-05 22:40

Jeg er bare så max klar til at skal bruge meget protein i min kost, men vil
ikke bruge formue på proteinpulver, der alligevel ikke er dokumenteret som
virkefuldt.

Kan nogen hjælpe med at lave en liste med proteinindholdige produkter med
minimal fedt/kulhydrat.

jeg vil gøre opmærksom på, at jeg godt ved at jeg skal have noget fedt. Det
får jeg gennem tidselolie, og fiskeprodukter såvel som andet.

jeg har bare brug for imput.

Tak for hjælpen.

bj

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-01-05 00:06

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe med at lave en liste med proteinindholdige produkter med
> minimal fedt/kulhydrat.

Du bør kunne finde det ønskede på nettet ved hjælp af google. Har du forsøgt
eksempelvis at søge på et eller flere af (eller alle) følgende ord. Det
burde ikke tage dig mange minutter at finde, hvad du ønsker.

næringstoffer tabel protein

Mvh. Lisbeth

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-01-05 07:42

> [...]
> virkefuldt.
>
> Kan nogen hjælpe med at lave en liste med proteinindholdige produkter med

Kød, fisk??

Mvh Maria

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 15-01-05 22:03

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in

> Jeg er bare så max klar til at skal bruge meget protein i min kost,
> men vil ikke bruge formue på proteinpulver, der alligevel ikke er
> dokumenteret som virkefuldt.

Sikke noget sludder. Proteinpulver er en GLIMRENDE måde at få
kvalitetsprotein uden samtidig at indtage en masse fedt.

Kig her: <http://www.foodcomp.dk/fvdb_foodnutrlist.asp?CompId=0001>

> jeg vil gøre opmærksom på, at jeg godt ved at jeg skal have noget
> fedt. Det får jeg gennem tidselolie, og fiskeprodukter såvel som
> andet.

Glimrende.

Læs <http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=394> - du kan sagtens
applicere en masse af artiklens fakts til din situation selvom du ikke er
bodybuilder eller noget.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen