Mail/Webmail
Fra : Mort1

Dato : 10-01-05 17:58

I forbindelse med længerevarende rejse er der en god bekendt der skal bo im
min lejlighed og også bruge min PC - Jeg skulle jo gerne, når muæighed byder
sig, kunne se mine mails på Webmail, så hvordan undgår jeg at mine mails
bliver hentet, når en anden bruger min PC - sender og modtager sine egne
mails.
Anvender Outlook 2003

mvh
Mort1

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 10-01-05 18:09

Mort1 wrote:
> så hvordan undgår jeg at mine mails
> bliver hentet, når en anden bruger min PC - sender og modtager sine egne
> mails.
> Anvender Outlook 2003

Nu har jeg ikke så meget forstand på outlook, men det sikrste ville være
at slette kontoen i opsætningen mens du er ude og rejse, så modtager den
da i hvert fald ikke noget.

Så opretter du jo blot kontoen igen når du kommer hjem og henter alle
beskeder ned som du har fået imens.

Jeg ved ikke om der er en smartere måde!

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 19:04

Mort1 wrote:

> I forbindelse med længerevarende rejse er der en god bekendt der skal
> bo im min lejlighed og også bruge min PC - Jeg skulle jo gerne, når

Hvilket OS?

Jesper G. Poulsen

Fra : Mort1

Dato : 10-01-05 19:39

> Hvilket OS?
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen
> -

Win. XP

Fra : Anders Lund

Dato : 10-01-05 22:01

Mort1 wrote:

> Win. XP

Opret en brugerkonto til denne bruger, så vedkommende kun bruger sin
egen bruger og derved ikke kan læse din mails/komme til at hente dem.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 22:39

Anders Lund wrote:

> Opret en brugerkonto til denne bruger, så vedkommende kun bruger sin
> egen bruger og derved ikke kan læse din mails/komme til at hente dem.

Lige min tanke, såfremt det var en NT-version

Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-05 23:00

Jesper G. Poulsen skrev:

>Lige min tanke, såfremt det var en NT-version

Det kan ikke være andet, eftersom Outlook 2003 ikke kan
installeres på Win 9x/Me.
--
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 09:56

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det kan ikke være andet, eftersom Outlook 2003 ikke kan
> installeres på Win 9x/Me.

Okay, jeg kender ikke til MS' kontor-pakke.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 10-01-05 21:18

"Mort1" <sletmortensens@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>mails bliver hentet, når en anden bruger min PC - sender og modtager sine

Slet enten opsætningen i dit mailprogram eller koden. Så kan han/hun jo ikke
hente dine mails !!

Fra : Calle.

Dato : 10-01-05 22:50

Mort1 wrote:
> [...]
> muæighed byder sig, kunne se mine mails på Webmail, så hvordan undgår
> jeg at mine mails bliver hentet, når en anden bruger min PC - sender

Sæt password på dit bruger login på PCen, og opret en ny gæstekonto til dem
der låner din PC
--
Calle.

Fra : Mort1

Dato : 11-01-05 19:42

> [...]
>mails bliver hentet, når en anden bruger min PC - sender og modtager sine

Tak for råd, nu finder jeg ud af det

Mort1