Hvor små vi er - kunstnere?
Fra : Ralph

Dato : 09-01-05 22:07

Nu har jeg startet, vil nogen venligst udfylde de manglene kunstnere? Tak.

[Jokeren]Danmark, Handling tæller højere end ord

[Tue West]Ingen kunne se, hvad der ville ske og alt hvad vi har gjort,
betyder ikke spor nu

[Søs Fenger]Ingen ord kan nå, umuligt at forstå, den værste skyld er den du
ikke kan skyde på

[Nik]Ikke nok med at kunne sidde på den strand, jeg har venner som jeg ved
blev ramt

[Jay]Vi bruger så meget tid på at bekæmpe hinanden, sig mig hvad vil der ik´
ske hvis vi glemte hinanden

(måske er Nik & Jay omvendt?)

[Alex]Der er børn der mangler en Mor nu, tænk at tingene kan se så sort ud,
Ufatteligt, ud i det ekstreme, verden vender når du mindst venter det

chorus:

Det´ det ansvar, skæbnen den ta´r

Hvad end vi gør, hverken til eller fra

Når det rammer, ramler det her

For det minder os om, hvor små vi er

Så mange gange før, så sig selv hvorfor

hvad der kunne ske, når vi lever nu og her

[Anne Linnet]Der er en konsekvens, at alle ting vi gør

Hvad er meningens værd, at finde lige der

[Niarn]Så hommie, ho dansed hvor medmed kødrand, flød sammen,

når tingene de bryder sammen, så kære ven

jeg ved at du fornemmer det

[Søs Fenger]Hvem vennerne du bestemmer der

chorus:

[Tue West]Det´ det ansvar, skæbnen den ta´r

Når hvad end vi gør, hverken gør til eller fra

[...]

Man troed´ det ikke nu, man ser hvad man ser

og der findes ingen manual til de følelser som vi gi´r

Glem dig selv, vi be´r for hver en sjæl

om den er panden i gulvet eller med ho´det på hæld

og man kan kun tage ved lære hvis man affære min ven

situation er ekstrem, men intuitionen er ren

så kom nu

[...]

[Jokeren]Det ikke sidste gang der sker noget du ik´ kan kontrollere

Noget du ik´ kan styre

Hva´ vil du gøre?

--
venligst
Ralph

Fra : zcully

Dato : 09-01-05 23:14

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Nu har jeg startet, vil nogen venligst udfylde de manglene kunstnere? Tak.

Findes der ikke et link til videoen? Så kunne jeg evt. godt hjælpe.
Egentlig et ganske godt nummer. Ihvertfald i forhold til hvor lidt tid de
har haft til det. Jeg køber singlen. Ihvertfald for at jeg også støtter.
Den der selv en dråbe eller hvad den nu hed var godt nok rådden!!!

> --
> venligst
> Ralph

/Zcully

Fra : Ralph

Dato : 09-01-05 23:38

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke et link til videoen? Så kunne jeg evt. godt hjælpe.

Nix, ikke endnu, så kunne jeg nok selv have klaret det

> Egentlig et ganske godt nummer. Ihvertfald i forhold til hvor lidt tid de
> har haft til det. Jeg køber singlen. Ihvertfald for at jeg også støtter.

HAR selv købt det - billigt 20 kr.

> Den der selv en dråbe eller hvad den nu hed var godt nok rådden!!!

Smag og behag

--
venligst
Ralph

Fra : Rasmus

Dato : 09-01-05 23:50

On Sun, 9 Jan 2005 23:14:14 +0100, "zcully"
<zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

Sjovt jeg synes det er et forfærdeligt nummer, og hvad fanden er det
ikke Paprika Steen ligner i den. Noget katten har slæbt ind eller
noget :)

Fra : Thomas H.

Dato : 10-01-05 14:34

"Rasmus" <rapperns@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sjovt jeg synes det er et forfærdeligt nummer,

Har lige hørt den i radioen for første gang - forfærdeligt er da et mildt
ord!
Hele tekstsammensætningen lyder da total plat, og melodien er ufattelig
kedelig.

og hvad fanden er det
> ikke Paprika Steen ligner i den. Noget katten har slæbt ind eller
> noget :)

....noget nyt i det?

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-01-05 00:08

Faaaark....

/David

Fra : Christian

Dato : 10-01-05 21:31

> [Niarn]Så hommie, ho dansed hvor medmed kødrand, flød sammen,

Jeg mener ikke jeg så Niarn

Han står heller ikke på listen http://www.hvor-smaa-vi-er.dk/holdet.html

Fra : zcully

Dato : 10-01-05 23:08

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Jeg mener ikke jeg så Niarn
>
> Han står heller ikke på listen http://www.hvor-smaa-vi-er.dk/holdet.html

Er det ikke en af dem fra Outlandish?

/Zcully

Fra : Christian

Dato : 10-01-05 23:16

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> "Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Er det ikke en af dem fra Outlandish?

Ja, netop, det giver meget mere mening

Fra : Ralph

Dato : 10-01-05 23:50

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41e30150$0$225>> Er det ikke en af dem fra Outlandish?

> Ja, netop, det giver meget mere mening

Så er det bare HVEM af dem?

--
venligst
Ralph

Fra : Christian

Dato : 11-01-05 11:12

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:41e30150$0$225>> Er det ikke en af dem fra Outlandish?

> Så er det bare HVEM af dem?

Ved ikke hvad de hedder, men ham der står til venstre her
http://www.outlandmoro.dk/billeder_11.htm