Yamaha digital-piano clp120, clp130 eller ~
Fra : KANI

Dato : 08-01-05 22:02

Hej!

Jeg er begyndt at få klaverundervisning, og har så behov for et klaver
derhjemme. Har været lidt rundt på nettet og hos et par forhandlere, og er
stemt for et Yamaha clp-120 2x20w højtalere, som jeg kan få til ca 9400,-.

Alternativt et clp-130 til 11.300,- med "3 level sampling", og 2x40w
højtalere, og ??. Er det pengene værd - og er der andet at lægge vægt på?

En 3.mulighed er et P120 stagepiano, som ikke fylder så meget. (og som i en
tidligere tråd blev anbefalet). Hvordan er det ift. CLP-modellerne?

Kan I hjælpe med lidt vejledning?

pft. Niels