Ja ja alle DCU elsekere.....
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-01-05 19:42

Ja ja alle DCU elskere, jeg HAR accepteret at I her i DETTE forum har
fået tilsendt det Internationale campingpas. Når nu i jubler så meget
kan I vel også få et indlæg igennem JERES DEMOKRATISKE FORENING DCUs
CENSURMESTER ? med ordlyd om at ALLE medlemmer i DCU kan bestille det
Internationale campingpas i DCU-huset?

Eller er det i orden at DCU-huset styrer jer og CENSURERER jer ? og
jeres mening og vilje sidder i Forretningsudvalgets lommer!

Hilsen
verner

Fra : frbi

Dato : 08-01-05 20:35