Til Leif Johansen
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-01-05 13:58

Hej Leif Johansen!
Du har ret i at nogle laver svinske indlæg. Se på Hr. Bøgh`s og Bentes
indlæg med flere, deres sprogbrug hører til i en børnehave.
Jeg giver dig IKKE ret i det med lugten i bageriet! Nogle vælger at
flygte fra problemerne andre bliver og kæmper for at løse dem! er du
en af dem der stikker af når du har lidt modgang Leif Johansen? Du kan
selv regne ud hvad jeg gør.(Jeg er ikke medlem fordi jeg ikke vil være
til grin for mine egne penge, men jeg bliver og kæmper for sagen hvor
jeg kan).

Det drejer sig IKKE om egotrip eller vendetta, men simpelthen om at
beskrive hvad der i VIRKELIGHEDEN foregår i DCUs Forretningsudvalg og
hvad deres beslutninger medfører af svinsk behandling af medlemmerne i
en "demokratisk" fritidsforening i dagens Danmark! Jeg skriver ALDRIG
om personerne som privatpersoner, men KUN i deres egenskab af valgte
tillidsrepræsentanter i Danmarks største fritidsforening.

Eksempel:
Skriv DU et indlæg i DCUs "debatforum" for medlemmerne med oplysning
om, at alle medlemmer kan få tilsendt det Internationale campingpas
GRATIS hvis man henvender sig til DCU-huset! Hvorfor tror DU Leif
Johansen at DETTE indlæg vil blive CENSURERET bort? Prøv at tænke dig
godt om!

Her kan du se den virkelige censurerede behandling af medlemmerne i
DCU ! voksne mennesker!Det er forbudt/uartigt at debattere campingpas!

Du skriver noget ævl om at du ikke vil være anonym! sådan noget
sludder, DU er præcis lige så anonym som alle de øvrige 1000 personer
i Danmark som hedder Leif Johansen. DU spiller bare frelst. Hvis du
mener det du skriver så skriv dit navn OG adresse, så kan man tage
dine udtalelser alvorligt.

Hilsen
Verner

Fra : LS

Dato : 08-01-05 15:42

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg er ikke medlem fordi jeg ikke vil være
> til grin for mine egne penge, men jeg bliver og kæmper for sagen hvor
> jeg kan).

Så kan man vel ikke sige at du blev og kæmpede. Snarere ser det ud som om du
har stillet dig ud på sidelinien og givet dig til at råbe efter dem der er
på banen.

Fra : Leif Johansen

Dato : 08-01-05 23:27

Din reaktion på mit indlæg taler for sig selv - følte du dig truffet?
jeg afslutter hermed min deltagelse i debatten.

Leif Johansen
H.C.Andersensvej 7
6100 Haderslev

Så ved du det