Samsung E710 front display flænge
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-01-05 11:54

Jeg nåede at have den i 2 dage, så tog jeg den op af lommen og opdagede at
front-displayet har fået en kæmpe flænge. Aner ikke hvordan! Det er ikke
LCD'et, men bare det stykke klare plastic der sidder ud over. Telmore (hvor
jeg købte den)'s kundeservice sagde at jeg skulle sende den ind og få den
byttet, men det vil tage 14 dage, og jeg tvivler egentligt på at den kan gå
over garantien - jeg kan jo have tabt den, slået den med en hammer, osv. Og
jeg vil jo gerne kunne beholde min telefon om muligt. Og ikke bare få den
tilbage i hovedet efter 14 dage med en regning for at have spildt deres tid
:)
Så søgte jeg lidt rundt på nettet og fandt på eBay et par butikker der
solgte "aftermarket" covers til min telefon, til £10. Og det er jo ikke så
slemt! De skrev at de var velegnede som reservedele, og jeg kunne da også på
billedet se det stykke plastic der dækker lcd'et var med.
Men er det godt nok, tror i? Eller vil den ikke passe godt nok?
Og sidst men ikke mindst, vil jeg jo hellere kunne gå ind i en butik her i
København og få udskiftet den lille del - hvis der findes butikker der kan
klare det?

På forhånd tak for jeres svar. 2 dage og allerede flækket... grrrr...

Jacob

--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com