Sjov fact :-) Vidste i at...
Fra : Christian TC

Dato : 07-01-05 23:08

Jensens Bøfhus er den størtste importør af skotsk single malt whisky i
Danmark. De importerer ca. 30.000 liter om året. Jeg så det i et program om
"Jensen" koncernen på TV Midt/Vest idag.

Mvh
Christian

Fra : Peter Westh

Dato : 08-01-05 01:18

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> "Jensen" koncernen på TV Midt/Vest idag.

Putter de den i sovsen...?

/P

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-01-05 02:59

On Fri, 7 Jan 2005 23:08:13 +0100, "Christian TC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

>Jensens Bøfhus er den størtste importør af skotsk single malt whisky i
>Danmark. De importerer ca. 30.000 liter om året. Jeg så det i et program om
>"Jensen" koncernen på TV Midt/Vest idag.

Nå, jeg troede de brugte den eftertragtede whiskyessens, der var oppe
og vende her i gruppen for nylig.
Måske er det til personalefesterne?

Fra : Christian TC

Dato : 08-01-05 10:17

<jubija@yahoo.dk> wrote in message

> Nå, jeg troede de brugte den eftertragtede whiskyessens, der var oppe
> og vende her i gruppen for nylig.
> Måske er det til personalefesterne?

Hehe det ku være nogle sjove personalefester Men de bruger det som en
del af fødevareproduktionen. Derfor kan de importere det toldfrit. De
fortalte også om et nyt eksperiment med at tilsætte Jack Daniels Whiskey til
en af deres nye sovser.

Mvh
Christian

Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-01-05 21:37

> [...]
>
> Mvh
> Christian
>
>Efter et besøg på Jensens i Viborg, vil jeg skyde på afryddere, tjenere,
opvaskere og kokke indtager et par flasker pr. aften...

Fra : Margrete Johansen

Dato : 09-01-05 00:14

">> >

> til

> opvaskere og kokke indtager et par flasker pr. aften...

Ja, det bliver de da nødt til, når de skal holde ud at gå med de der
tåbelige forklæder... (det er godt nok længe siden at jeg var der, men jeg
går ud fra at uniformen er den samme?)

Margrete