Sandkasse eller selveksponering
Fra : Leif Johansen

Dato : 07-01-05 20:06

Efter adskillige måneders forløb har jeg igen lukket op for camping
newsgruppen.

Det er med beklagelse, at jeg fortsat må konstateret, at almindelig pli
og god opførelse ikke er tilstede ved nogle af debatørerne. Man kan være
enig eller uening med en forenings politik også omkring foreningens
debatsider, men der er reelt kun en mulighed.

Kan man ikke lide lugten i bageriet går man sin vej.

Hvis det drejer sig om et egotrip eller en vendetta, er dette ikke stedet.

Med andre ord hold op eller lav jeres egen hade-newsgruppe og spar os
for jeres monomane forudsigelige indlæg.

mvh

Leif Johansen
Haderslev
(jeg har ikke brug for at være anonym)