LOTR Trilogy æsken
Fra : Jesper

Dato : 07-01-05 18:12

Så modtog jeg LOTR Trilogy æsken med posten i dag fra axelmusic.dk, der
er faktisk for meget plads til de tre 4-disk udvidede udgaver, der er
plads til en almindlig DVD amery case derudover. Nogen ideér til en
passende måde at fylde æsken ud på?

--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 07-01-05 18:45

Jesper wrote:
> Så modtog jeg LOTR Trilogy æsken med posten i dag fra axelmusic.dk [...]

Taler vi om denne: http://axelmusic.dk/productDetails/LOTRPAP123 ?
Og er det en æske til at putte sine tre udvidede DVD-sæt i -- altså den
"yderste" æske på denne her:
http://axelmusic.dk/productDetails/5706710068822 ?

--
Thomas Pryds Lauritsen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 07-01-05 20:25

Thomas Pryds Lauritsen wrote:
> Taler vi om denne: http://axelmusic.dk/productDetails/LOTRPAP123 ?
> Og er det en æske til at putte sine tre udvidede DVD-sæt i -- altså den
> [...]

Jeg tror der er tale om denne:

http://axelmusic.dk/productDetails/lotrextbox

Den kunne fås til 80 indtil for nylig...

Jeg venter stadig på min.. Angående det ekstra fyld tror
jeg da at den der dvd med Howard Shore og musikken passer
ret godt i coveret :D

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jesper

Dato : 07-01-05 21:15

Lars Gjerløw Jørgensen <dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg venter stadig på min.. Angående det ekstra fyld tror
> jeg da at den der dvd med Howard Shore og musikken passer

Kan den Howard Shore DVD købes i løs vægt?

Fra : Thomas

Dato : 08-01-05 03:31

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Angående det ekstra fyld tror
> jeg da at den der dvd med Howard Shore og musikken passer
> ret godt i coveret :D

Nu kan det godt være det er mig der tager fejl... Men var den
DVD ikke kun med i den version af ROTK hvor man også fik
den der 'model-ting' med?

I så fald - så burde den æske Jesper snakker om vel være
henvendt til de folk der har købt de udvidede versioner i de der
'limited edition'-pakker med forskellige ting i. Og nu er det
muligvis mig der husker forkert - men var der ikke en ekstra DVD
med i dem alle 3 (udover figurerne?)

I så fald er der jo plads til 2 skiver for lidt - ikke 1 for meget...

Men var der kun en ekstra DVD med i den ene af dem, så er det
mig der husker forkert - og så er det jo sikkert det de har lavet
'æsken' til...

Mvh. Thomas

Fra : Mikl

Dato : 08-01-05 09:28

Thomas wrote:
> [...]
>
> Men var der kun en ekstra DVD med i den ene af dem, så er det
> mig der husker forkert - og så er det jo sikkert det de har lavet

Det er dig der husker forkert. Der var kun en ekstra DVD med den sidste.
Men jeg gad også godt vide om man kunne købe Howard Shore DVDen i løs
vægt.

/Mikkel

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 08-01-05 10:38

Mikl skrev i en meddelelse...

> Det er dig der husker forkert. Der var kun en ekstra DVD med den sidste.
> Men jeg gad også godt vide om man kunne købe Howard Shore DVDen i løs
> vægt.

Nææh, Thomas husker nu rigtigt. Til Two Towers Gift Settet var der en ekstra
dvd om skabelsen af Gollum i fin bog-lignende indpakning, og hvis man har
købt reg1 har man også fået en National Geographic dvd med ved købet af
Fellowship i Gift Set. Sååååh.........

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
Januar Udsalget er i gang

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-01-05 11:27

"Tina Susanne Johansson" <dur@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> man har købt reg1 har man også fået en National Geographic dvd med ved
> købet af Fellowship i Gift Set. Sååååh.........

Nemlig, ja!
Og jeg har dem alle tre! Det ærgrer mig dog at den første (Natl. Geographic)
er i snapper-case, Gollum i den lækre bog-agtige kasse og LOTR Symphony i en
alm. keep-case. Det er ikke videre gennemtænkt, methinks!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-01-05 11:18

"Mikl" <spamikl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dig der husker forkert. Der var kun en ekstra DVD med den sidste.
> Men jeg gad også godt vide om man kunne købe Howard Shore DVDen i løs
> vægt.
>
> /Mikkel

Mmmja, der var sådan set også en ekstra DVD med til Two Towers, "The
Gollum". Den kom i en fin æske med booklet i om "Creating Gollum"

Mvh Maria

--
Det er utroligt, hvor mange forfattere, forlagsredaktører og forlæggere,
som kan få deres levebrød af et enkelt geni.

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-01-05 12:11

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:arODd.34$kT6.0@news.get2net.dk...
> Mmmja, der var sådan set også en ekstra DVD med til Two Towers, "The
> Gollum". Den kom i en fin æske med booklet i om "Creating Gollum"
>

> Mvh Maria

*LOL*
Ja, og så kørte serveren helt i skoven, så jeg ikke nåede at se at det
allerede var besvaret.
Nå shit happens da vist.
Men godt at høre andre også fik den Gollum-ting.

Mvh Maria

Fra : nd

Dato : 08-01-05 11:50

> [...]
>
> Det er dig der husker forkert. Der var kun en ekstra DVD med den sidste.
> Men jeg gad også godt vide om man kunne købe Howard Shore DVDen i løs

Ok? Jeg fik da ellers en ektradisk om Gollum i pæn æske, da jeg i sin tid
modtog min TTT...

vh

nd

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-01-05 13:55

> Jeg venter stadig på min.. Angående det ekstra fyld tror
> jeg da at den der dvd med Howard Shore og musikken passer
> ret godt i coveret :D¨

jeg venter osse og har gjort det længe - jeg bestilte med det samme da
prisen røg fra 80 til 120 - nu koster den 200, men den er i restordre og jeg
er nervøs - efter de udsolgte minas morgul på 4-5 dage hos sideshow blev
jeg paranoid og bestilte med det samme - siden har jeg grædt...
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-01-05 18:53

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> Jeg venter stadig på min.. Angående det ekstra fyld tror
> jeg da at den der dvd med Howard Shore og musikken passer
> ret godt i coveret :D

Update: Kassen modtaget. Den passer perfekt til ovenstående
og ser brandgodt ud. Hvor er man dog svag når det kommer til
den slags dimser :D

/hilsner

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 16-01-05 21:14

Lars Gjerløw Jørgensen <dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

>Update: Kassen modtaget. Den passer perfekt til ovenstående
>og ser brandgodt ud. Hvor er man dog svag når det kommer til
>den slags dimser :D

Jeg venter også stadig på min. Bestilte den samme dag som den
blev nævnt herinde og altså til 80 kr.

Derfor undrer det mig lidt, at flere der har bestilt efter mig
allerede har modtaget deres æsker. Kunne frygte lidt at Axel
Music hellere vil sende dem ud de har solgt til 120 og 200 kr.

Især hvis de er ved at løbe tør...

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-01-05 07:24

Jesper B. Nielsen wrote:
> Jeg venter også stadig på min. Bestilte den samme dag som den
> blev nævnt herinde og altså til 80 kr.

gjorde jeg også...

> Derfor undrer det mig lidt, at flere der har bestilt efter mig
> allerede har modtaget deres æsker. Kunne frygte lidt at Axel
> Music hellere vil sende dem ud de har solgt til 120 og 200 kr.

Det ville nu ikke ligne dem - de plejer at være meget reelle. Jeg
kontaktede dem og de sagde at der var store forsinkelser på de
ordrer, så man skulle væbne sig med tålmodighed :(

/hilsner

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 17-01-05 17:49

>Det ville nu ikke ligne dem - de plejer at være meget reelle. Jeg
>kontaktede dem og de sagde at der var store forsinkelser på de
>ordrer, så man skulle væbne sig med tålmodighed :(

Ja, jeg har nu også selv ode erfaringer med dem.
Jeg væbner mig :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-01-05 17:38

Kunne frygte lidt at Axel
> Music hellere vil sende dem ud de har solgt til 120 og 200 kr.

det tvivler jeg på - som nævnt bestilte jeg til 120 og under mine ordrer,
står den stadig i bestilling hos leverandør.

Fra : Jesper

Dato : 07-01-05 21:14

Thomas Pryds Lauritsen <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> wrote:

> Taler vi om denne: http://axelmusic.dk/productDetails/LOTRPAP123 ?
> Og er det en æske til at putte sine tre udvidede DVD-sæt i -- altså den
> [...]

Ja, denneher: http://axelmusic.dk/resources/covers/L/lotrextbox.JPG

Den tomme æske.

Fra : Maria de Francis

Dato : 08-01-05 12:17

> Ja, denneher: http://axelmusic.dk/resources/covers/L/lotrextbox.JPG
>
> Den tomme æske.

Den er da steget så vildt at jeg ihvertfald står af på den nu. Man skulle
have været lidt hurtigere der.

Jeg tror jeg laver en selv med lidt god LOTR-billed-collage på i stedet.
Mvh Maria

Fra : Jesper

Dato : 08-01-05 13:47

Maria de Francis <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> wrote:

> [...]
> have været lidt hurtigere der.
>
> Jeg tror jeg laver en selv med lidt god LOTR-billed-collage på i stedet.

Ja først til mølle...jeg bestilte min æske da den stod i 80 kr.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-05 19:02

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:ViPDd.45$0x.16@news.get2net.dk...

> Den er da steget så vildt at jeg ihvertfald står af på den nu. Man skulle
> have været lidt hurtigere der.
>
> Jeg tror jeg laver en selv med lidt god LOTR-billed-collage på i stedet.

Jeg mener jeg gav 75,- og jeg har modtaget min - modtog den imellem jul og
nytår :)

> Mvh Maria

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 20:20

Ja, hvis jeg havde magt som jeg havde agt (=penge) så:

Køb alle tre film i bif-udgave. De kan fås for en halvtredser engang imellem
eller som præmie for at abonnere på Illustreret Lidenskab og denslags. Pil
så de tre disks med ekstramateriale ud, behold dem og forær resten væk til
taknemlige venner. Skaf en keep case med plads til de 3 disks og lav et
tjekket cover til æsken. Voila! Nu er samlingen endnu mere komlet, for du
har nu også trailers til filmene og lidt ekstra ekstramateriale.

Kan den ide bruges?

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Jesper

Dato : 08-01-05 21:50

Martin Skovbo <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> wrote:

> [...]
> tjekket cover til æsken. Voila! Nu er samlingen endnu mere komlet, for du
> har nu også trailers til filmene og lidt ekstra ekstramateriale.

Det kunne den sikkert godt, jeg er mere varm på at købe en af de doku'er
der er om LOTR og knalde ind i æsken, jeg synes ikke jeg har behov for
at se de forkortede versioner.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-01-05 23:59

> Det kunne den sikkert godt, jeg er mere varm på at købe en af de doku'er
> der er om LOTR og knalde ind i æsken, jeg synes ikke jeg har behov for
> at se de forkortede versioner.

Det var heller ikke det Martin foreslog! "Pil så de tre disks med
ekstramateriale ud, behold dem og forær resten væk" var ordene. Det
interessante (det der skulle beholdes og puttes i æsken) var altså mere
ekstramateriale, ikke flere film.
HTH.

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 01:27

Hvor er det rart at blive misforstået korrekt! Jonas har ret det var det,
jeg mente. Er det *så* en ide du kan bruge, Jesper?

Fra : Jesper

Dato : 09-01-05 09:07

Martin Skovbo <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> wrote:

> Hvor er det rart at blive misforstået korrekt! Jonas har ret det var det,
> jeg mente. Er det *så* en ide du kan bruge, Jesper?

Er der ekstramateriale på biografversionerne som *ikke* er med i
Extended udgaverne?

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 11:11

Ja, det er bare et spørgsmål, hvor væsentligt det er. Der er f.eks. de små
featurettes, der har ligget på den officielle hjemmeside. Jeg kan ikke
sværge på, at der er noget som helst nyt materiale, men det er da klippet
sammen på en ny måde. Til gengæld er der trailere til filmene og det er ikke
med på EE'erne. Jeg kan fint leve uden, men har bidt mærke i flere
anmeldelser - både trykte og on-line - der er utilfredse med at måtte
undvære lige netop det sty´kke ekstramateriale.
I øvrigt tror jeg også det kan betale sig at købe brugt i dette tilfælde.
Disk 2 er i mange tilfælde - som jeg kender til - aldrig blevet spillet og
er dermed i mint kondition.

Fra : Maria de Francis

Dato : 09-01-05 14:02

"Martin Skovbo" <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Disk 2 er i mange tilfælde - som jeg kender til - aldrig blevet spillet og

Så vidt jeg husker det, er ekstramaterialet på biografversionen og den
extendede udgave forskelligt. Til gengæld kan det sagtens være det
extramateriale fra biografversionen, som vistes på tv for nyligt, da de
viste biografversionen af FOTR.

Bortset fra det, er det da en kreativ idé, selv at lave sådan et
kassette-projekt. Biografversionerne koster jo netop ikke særligt meget.

Mvh Maria