Skumgummi til hynder
Fra : Jørgen L.

Dato : 07-01-05 17:23

Jeg har nogle hynder med skumgummi i, disse er blevet for bløde.
Er der nogen der kender et godt sted i nord/midt sjælland som kan lave
disse.

Hilsen Jørgen

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-01-05 18:38

Jeg ved at Toft gardiner i Ringsted kan lave nogle efter mål, men dette sted
er ret dyrt. Andre steder kender jeg alså ikke lige.
mvh. Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 08-01-05 03:04

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nogle hynder med skumgummi i, disse er blevet for bløde.
> Er der nogen der kender et godt sted i nord/midt sjælland som kan lave
> disse.
>
> Hilsen Jørgen

Hej Jørgen

Lokaltelefonbogen Hg finder en Skum-Bo tlf. 49219300
og et Skumhuset tlf. 49260606

Vi fik for år siden fået syet hynder og har købt kvalitets "gummi" begge
steder og husker det som lidt dyrt. Men man bestemmer jo selv kvaliteten.
Noget med koldskum og bæreevne, kg. pr cm2. Hynder er ikke hvad de var
engang Vi fik dengang syet til hynder og madrasser af stribet
postsækkestof - og spøgte om der ikke var noget a.la. pengesække fra
nationalbanken. I dag skal det vel være microfiber hvis man sku få den ide.

Mon ikke der er "hyndefabrikker" til sejlerfolket i de fleste havnebyer.

Her fra en hurtig søgning
http://firma.eniro.dk/query?what=cs&header_code=30675&dir_area=&header_name=Skumgummi&search_word=Skumgummi&partnerid=googleHilsen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 10-01-05 09:54

Hej Jørgen

> [...]
> Jeg har nogle hynder med skumgummi i, disse er blevet for bløde.
> Er der nogen der kender et godt sted i nord/midt sjælland som kan lave

Jeg har gode erfaringer med:

Skumhuset ApS
Lyngby Hovedgade 112
2800 Kgs. Lyngby

Tlf. 45 88 55 47
fax. 45 88 67 51

Vi har før fået lavet diverse ting efter mål i Skumhuset - altid perfekt
arbejde.

Hilsen
Peter Marlau

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-01-05 12:17

> Jeg har gode erfaringer med:
>
> Skumhuset ApS
> Lyngby Hovedgade 112
> 2800 Kgs. Lyngby
>
> Tlf. 45 88 55 47
> fax. 45 88 67 51

Hej Peter, godt nytår.

Tak dem vil jeg prøve at snakke med, det er jo også til glæde for dig
(Fieldday underbringelse).
kom i ellers godt igennem stormen ?

Hilsen Jørgen
OZ1DXR

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 10-01-05 12:29

Hej Jørgen

> Tak dem vil jeg prøve at snakke med, det er jo også til glæde for dig
> (Fieldday underbringelse).
> kom i ellers godt igennem stormen ?

Man må jo gøre sit til, at man sidder godt i din CV!!

OK med stormen. Jeg skal lige have rettet på 5-10 tegl i tagudhænget, som
vender mod vest. Men det er, som det plejer at være. Måske jeg skulle
placere lidt flere teglbindere.

Og så skal jeg vist lige have ringet til den gårdejer (OZ7TAs "svoger"), som
har min CV stående, og høre, om den har det godt. I anden tråd kan jeg se,
at der er en/et "Chateau", der har flyttet sig med det resultat, at det ene
støtteben er knækket af.

Nå, nu ikke mere privatsnak her i gruppen.

Hilsen
Peter Marlau (OZ5P)