Citroen reklame...musikken
Fra : Per Madsen

Dato : 06-01-05 22:58

Nogen der kan genkende musikken til nedenstående funky reklame fra
Citroen...eller er det mon lavet til lejligheden:

http://www.infocast.dk/citroen/mediamaker.php?id=912','dancer','width=72
0,height=468,scrollbars=0,resizable=0,channelmode=0,directories=0,fullsc
reen=0,location=0,menubar=0,status=0,toolbar=0'));

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Mogens L

Dato : 07-01-05 01:07

Tja, hvem er der har lavet dette præcise nummer ved jeg ikke.

Men det fede basgroove er et 100 % ripoff fra Junkie XL's - Check your basic
groove.
Fra dette album.
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=133457

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Jan Holm

Dato : 07-01-05 08:37

Mogens L wrote:

> Men det fede basgroove er et 100 % ripoff fra Junkie XL's - Check
> your basic groove.
> Fra dette album.
> http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=133457

Hehe - eller også var det omvendt. Les Rhytmes Digital tracket er
fra 1998. Til gengæld, hvis junkie xl laver noget fedt, så er det
ham der har rippet )

Mvh
Jan Holm

Fra : Mogens L

Dato : 07-01-05 16:37

>Til gengæld, hvis junkie xl laver noget fedt, så er det
> ham der har rippet )

Junkie xl's track er fra 2000, så det må siges at det er ham der har planket
groovet. Jeg foretrækker Junkie xl's nummer, da den er uden vokal.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Jan Holm

Dato : 07-01-05 01:18

Per Madsen wrote:
> Nogen der kan genkende musikken til nedenstående funky reklame fra
> Citroen...eller er det mon lavet til lejligheden:

Så ikke lige linket men hvis det er den dansende C4

Artist - Les Rythmes Digitales
Title - Jacques Your Body

Ældre sag der ikke er lavet til reklamen, så den burde være nem
at skaffe.

Mvh
Jan Holm

Fra : Per Madsen

Dato : 07-01-05 13:55

Jan Holm <NOSPAM@NOSPAM.TIA> wrote:

> Så ikke lige linket men hvis det er den dansende C4

Jeps...det er det

> Artist - Les Rythmes Digitales
> Title - Jacques Your Body
>
> Ældre sag der ikke er lavet til reklamen, så den burde være nem
> [...]

Alletiders! Tusind tak for hjælpen jer 3...

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Per Madsen