E-Mail
webnoob 5265
Webmail?
Fra : Mr bob

Dato : 06-01-05 22:58

Skal have en ny mail.
Da jeg skal kunne læse den alle steder fra skal det så være en "Webmail"..

Hvad er bedst?

Mvh & Pft.

Jackie

Fra : John Frandsen

Dato : 06-01-05 23:21

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> Skal have en ny mail.
> Da jeg skal kunne læse den alle steder fra skal det så være en "Webmail"..
>
> Hvad er bedst?

Overvej kraftigt at få en Gmail... Den er bare suveræn!!

Mvh John

Fra : Stig Andersen

Dato : 07-01-05 10:07

John Frandsen wrote:

> Overvej kraftigt at få en Gmail... Den er bare suveræn!!

Enig, Gmail er god, men kræver også en del "getting used to". Duer fx
ikke for min hustru. Hvis du er til det mere traditionelle, vil jeg
foreslå Yahoo! De har et godt spamfilter.

De bedste hilsner
Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-05 23:35

Hej!

Mr bob wrote:

> Skal have en ny mail.
> Da jeg skal kunne læse den alle steder fra skal det så være en "Webmail"..

GMail er ret godt :) Du kan maile mig for en invite...

--
Mvh, Kim Voss Schrader