Er Gmail-'markedet' ved at være mættet
Fra : YouKnowWho

Dato : 06-01-05 18:18

Har I andre samme opfattelse...

For ikke længe siden kunne man dårligt tilbyde en Gmail-invite, uden at den
blev revet væk... Nu er de nærmest ikke til at komme af med

--
Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 06-01-05 18:28

YouKnowWho wrote:
> Har I andre samme opfattelse...
>
> For ikke længe siden kunne man dårligt tilbyde en Gmail-invite, uden at den
> blev revet væk... Nu er de nærmest ikke til at komme af med

Jeg sad også og tænkte på det samme. Men nu har jeg også kun fulgt med i
denne gruppe, så det kan godt være at alle de normale gæster har fået
hvad de ville have.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 07-01-05 11:01

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sad også og tænkte på det samme. Men nu har jeg også kun fulgt med i
> denne gruppe, så det kan godt være at alle de normale gæster har fået hvad
> de ville have.

Det var også min tanke.

Jeg så i øvrigt en USA-hjemmeside som havde opsat en service hvor man kunne
donere sine invites, og så kunne andre requeste dem fra hjemmesiden. Iflg.
tælleren havde siden uddelt over 100.000 invites siden foråret '04

Mvh John

Fra : Peter T.

Dato : 06-01-05 21:31

YouKnowWho leverede følgende historie fra de varme lande:

> For ikke længe siden kunne man dårligt tilbyde en Gmail-invite, uden
> at den blev revet væk... Nu er de nærmest ikke til at komme af med

Dejligt. Så undgår gruppen her måske at blive omdøbt til
dk.edb.internet.software.gmail-invites...

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Anders Lund

Dato : 06-01-05 22:17

Peter T. wrote:
> Dejligt. Så undgår gruppen her måske at blive omdøbt til
> dk.edb.internet.software.gmail-invites...

Ellers var der måske nogen som kunne foreslå sådan en gruppe? :D

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 07-01-05 10:58

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Dejligt. Så undgår gruppen her måske at blive omdøbt til
> dk.edb.internet.software.gmail-invites...

Joh, det er da rigtigt nok - på den anden side er det da et tegn på 'god
ånd' at man er villig til at dele ud af goderne.

Mvh John

Fra : "Joakim Dahl

Dato : 07-01-05 18:26

YouKnowWho wrote:
> Har I andre samme opfattelse...
>
> For ikke længe siden kunne man dårligt tilbyde en Gmail-invite, uden at den
> blev revet væk... Nu er de nærmest ikke til at komme af med

Hej Godtfolk

Jeg kunne godt tænke mig en GMail konto.
Så hvis nogen har en invitation, ville jeg blive meget glad hvis den
havnet i min indbakke på joakim_dahl@<NOSPAM>operamail.com

Med venlig hilsen

Joakim Dahl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-05 18:34

"Joakim Dahl <"joakim_dahl"@" <"NOSPAM> skrev i en meddelelse
> Så hvis nogen har en invitation, ville jeg blive meget glad hvis den
> havnet i min indbakke på joakim_dahl@<NOSPAM>operamail.com

trist med alle de spamfiltre, ellers var der røget en af sted, men det
pjatteri gider jeg sq ikke
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-01-05 22:37

On Fri, 07 Jan 2005 18:25:45 +0100, "Joakim Dahl <\"joakim_dahl\"@"
<"NOSPAM> wrote:

>Hej Godtfolk
>
>Jeg kunne godt tænke mig en GMail konto.
>Så hvis nogen har en invitation, ville jeg blive meget glad hvis den
>havnet i min indbakke på joakim_dahl@<NOSPAM>operamail.com

Jeg har sendt dig en...

/jesper

Fra : "Joakim Dahl

Dato : 08-01-05 16:46

Jesper Hansen wrote:

> Jeg har sendt dig en...
>
> /jesper

Jeg takker og bukker, Jesper!

/Joakim Dahl

PS! Jeg tror jeg lader Herr Klatrup i fred, han er vist i dårligt humør
for tiden

Fra : Anders Lund

Dato : 08-01-05 16:58

Joakim Dahl <"joakim_dahl"@ NOSPAM> wrote:
> PS! Jeg tror jeg lader Herr Klatrup i fred, han er vist i dårligt humør
> for tiden

Jeg har det på samme måde - det er irreterende at bruge tid på at tyde
folks mailadresser.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk