Megadeth!
Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-01-05 17:35

Jeg blev selv først gjort opmærksom på det for 15 min. siden
http://www.dkbmotor.dk/html/koncert.php?koncert_id=712

/Robert
Der netop har købt sin

Fra : Dag Stinus

Dato : 06-01-05 21:59

> Jeg blev selv først gjort opmærksom på det for 15 min. siden
> http://www.dkbmotor.dk/html/koncert.php?koncert_id=712

Februar er en stor måned med både nævnte Megadeth, Nightwish og Judas
Priest.

Og nu har jeg lige set på The Rock's hjemmeside at Evergrey spiller den 25.
marts. Ren guf!!

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Søren Frost

Dato : 07-01-05 03:23

> Februar er en stor måned med både nævnte Megadeth, Nightwish og Judas
> Priest.

Ej at forglemme Within Temptation d. 11/2!

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 08-01-05 01:19

Hvor spiller "Within Temptation"?

Anders

Fra : Lina

Dato : 08-01-05 09:16

> Hvor spiller "Within Temptation"?

De spiller i Pumpehuset d. 11. februar :)

Mvh. Lina Lind Christensen

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-01-05 02:25

Tak for det

Anders

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 07-01-05 08:53

Dag Stinus wrote:

> Februar er en stor måned med både nævnte Megadeth, Nightwish og Judas
> Priest.
>
> Og nu har jeg lige set på The Rock's hjemmeside at Evergrey spiller
> den 25. marts. Ren guf!!

....og fremragende Cornerstone den 12. feb. på Rock. Juhuu....

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Q

Dato : 07-01-05 08:18

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg blev selv først gjort opmærksom på det for 15 min. siden
> http://www.dkbmotor.dk/html/koncert.php?koncert_id=712
>
> /Robert
> Der netop har købt sin

Gamle nyheder..., Har også købt...

Hvis der er nogen der mangler transport til/ fra Aalborg ( kører hjem lige
efter showet ) eller langs E45 kan I lige råbe op... Har indtil videre 2
ledige pladser i det 4hjulede askebæger ( 3 hvis I er gode venner )..

Dealen er at udgifterne til benz. og bro deles ligeligt.. Regn med max 350
kr for begge veje hvis der er 4 mand i bilen..

Råb op her i gruppen hvis der er interesse !

/peter