Java certificering som tilstedekursus?
Fra : Motacilla Alba

Dato : 06-01-05 10:04

Vi er nogen stykker på mit arbejde der har talt om at blive Sun
Certfied Programmer for Java. Vi ville gøre det ved selvstudie i
arbejdstiden, men dén gik ikke - det vil chefen ikke godkende. Det
skyldes tilsyneladende at han mener selvstudium er for useriøst.

Så nu tænker vi på om der findes et "traditionelt" tilstedekursus med
instruktør osv. som kan kvalificere os til certificeringen. Er der
nogen som kender til sådan et kursus?

Hilsen Thomas

Fra : Du gamle

Dato : 06-01-05 11:43

Prøv EOS i Århus..........

Fra : Flemming Mertz

Dato : 07-01-05 18:11

Hvis du er i nærheden af storkøbenhavn har teknologisk institut både kursus
og certificeringen.

http://www.teknologisk.dk/kurser/k11809

Mvh,
Flemming

Fra : Soren Kuula

Dato : 08-01-05 01:30

Motacilla Alba wrote:
> [...]
> arbejdstiden, men dén gik ikke - det vil chefen ikke godkende. Det
> skyldes tilsyneladende at han mener selvstudium er for useriøst.

Hvis I ligefrem også selv kommer til at betale for certificeringen, så
kan I spare en h... masse i forhold til Teknologisk/Prometric ved at
spørge lidt rundt i udlandet. Det kunne kombineres m ferie ell l.

Jeg tog mit i Thailand -- til lidt over den halve pris af DK. Har
forresten ikke brugt det til nogetsomhelst nogensinde, ikke engang til
at smække fluer med. Men det er lærerigt at øve sig til -- også som
selvstudium, kan du hilse chefen og sige:)

MVH
Søren

Fra : Michael

Dato : 08-01-05 22:52

Bizar chef du har dig der.

Med venlig hilsen
Michael

--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.