E-Mail
webnoob 5265
Avg 7.0
Fra : Martin L

Dato : 05-01-05 22:11

Hej jeg har et lille problem med AVG's antivirusprogram (free)
Det er min gamle mor`s pc (win me) uden nogen firewall den har kørt med
krys og stjerne med AVG's antivirusprogram 6.00 men har nu opdateret til
7.00 og nu vil den ikke sende men den prøver og kommer så til bage med denne
tekst (håber at nogle kan hjælpe) Mvh Martin L
This is the AVG E-mail Scanner program.

Fra : Lars HT

Dato : 05-01-05 22:39

"Martin L" <martin@broendbybredbaand.dk> wrote in message
> [...]
> 7.00 og nu vil den ikke sende men den prøver og kommer så til bage med
> denne tekst (håber at nogle kan hjælpe) Mvh Martin L

Overvej at slå scanning af udgående post fra!

Lars