American History X!
Fra : Andrew

Dato : 20-05-01 18:42

HEJ

Jeg har lige set American History X!
Det er virkelig en god film, hvad synes i andre om den!

Mvh And

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 20-05-01 19:14

Har du først set den nu!! Det er da en rigtig god film som bæres af en stærk
historie og gode skuespillerpræstationer.

P.S. Knæklyden kommer til at sidde fast i dit hoved i årevis!

VH Mikkel

Andrew <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e8vrr$2or7$1@news.cybercity.dk...

Fra : walther

Dato : 20-05-01 19:42

In article <9e8vrr$2or7$1@news.cybercity.dk>, Andrew
<andvalen@vip.cybercity.dk> wrote:

> HEJ
>
> Jeg har lige set American History X!
> Det er virkelig en god film, hvad synes i andre om den!

Glimragende!
Mest begejstret er jeg nu for EdwardNorton's præstation i filmen.

mvh,
walther

Fra : Martin

Dato : 20-05-01 20:31

Den er alt for fed. En af de bedste jeg har set.

/Martin

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-05-01 20:46

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har lige set American History X!
> Det er virkelig en god film, hvad synes i andre om den!

En udemærket film et stykke over gennemsnittet. Desværre synes jeg, at den
til tider blev lidt for hellig og amerikansk, f.eks. var den kraftige brug
af strygere i slutningen lidt for overdrevet.

Men generelt en ganske glimrende film.

/Nikolaj

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 20-05-01 21:11

Klart den bedste film jeg så i hele 1999

Blev også nødt til at købe den på DVD da den endelig kom, men det er ikke
helt samme oplevelse..

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Martin

Dato : 21-05-01 15:36

Nej jeg synes også der er sparet for meget på DVD'en. Der kunne sagtens have
været mere guf

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-05-01 08:44

Jeg synes da ikke der er noget der mangler i forhold til biffen..

Hvad mener du der mangler?

/Henning

---

Fra : David Schjelde

Dato : 21-05-01 08:38

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> HEJ
>
> Jeg har lige set American History X!
> Det er virkelig en god film, hvad synes i andre om den!

Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig.

Det skal dog nævnes at Norton er en af mine absolutte favoritter (og har
været det siden jeg for nogle år siden så "Primal Fear"), så jeg glæder mig
meget til "The Score" hvor han spiller sammen med DeNiro (instr. Frank Oz)

Mvh
David

Fra : etta

Dato : 21-05-01 09:52

den er efter min mening temmelig naiv i tonen; at han bliver tørnet på
nazismen påvirket af faderen og dennes død, ok, men at ideologien bare kan
pilles af igen ved omgang med en sympatisk "neger" holder ikke. han bliver
jo ikke fremstillet som en tumpet medløber, men som en intelligent og
velformuleret agitator.
den behandler raceproblematikken firkantet, lidt á la singletons kiksede
higher learning.
men stadigvæk seværdig pga. fremragende skuespil.
har desuden den mest brutale henrettelse jeg nogensinde har set på film!

etta