Lave sin egen webmail
Fra : Daniel Overby

Dato : 05-01-05 12:01

Hejsa

Jeg ønsker at lave min egen webmail. Det skal blot være en _meget_ skrabet
udgave, hvor jeg kan se, hvad der ligger, og måske også svare.

Jeg bruger også pt. squirrelmail og har adgang til min mailserver via imap.
Hvor på nettet kan jeg finde en tutorial - jeg har aldrig arbejdet med imap
før.

- Daniel

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 05-01-05 12:55

On Wed, 05 Jan 2005 12:00:56 +0100, Daniel Overby wrote:

> [...]
> Hvor på nettet kan jeg finde en tutorial - jeg har aldrig arbejdet med imap

Har du kigget i PHP manualen? Jeg skulle mene at den indeholder at hvad du
behøver. Der er endda referencer til RFC dokumenterne for IMAP, ikke at
jeg tror du har meget brug for det.

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk

Fra : Daniel Overby

Dato : 05-01-05 14:16

> Har du kigget i PHP manualen? Jeg skulle mene at den indeholder at hvad du
> behøver. Der er endda referencer til RFC dokumenterne for IMAP, ikke at
> jeg tror du har meget brug for det.

Ja, men jeg manglede lige den røde tråd for at komme i gang.

Den er nu fundet og jeg er kommet i gang...