MS outlook 2003 -gemme e-mail konti settin~
Fra : Bent Birgersen

Dato : 05-01-05 10:58

Hejsa
Jeg skal snart foretage en formatering af min computer og kunne i den
forbindelse tænke mig at gemme mine e-mail konti indstillinger
Er det virkelig ikke muligt i Outlook 2003? MS´s flagskib?
Hilsen fra Århus

Fra : Calle.

Dato : 05-01-05 14:56

Bent Birgersen wrote:
> [...]
> forbindelse tænke mig at gemme mine e-mail konti indstillinger
> Er det virkelig ikke muligt i Outlook 2003? MS´s flagskib?

Jo da.
Filer > importer og eksporter > vælg hvad du vil

--
Calle.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 05-01-05 19:46

Calle. wrote:

> Jo da.
> Filer > importer og eksporter > vælg hvad du vil

Bare ikke det Bent vil gemme.

--
Mogens.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 05-01-05 19:49

Bent Birgersen wrote:
> [...]
> forbindelse tænke mig at gemme mine e-mail konti indstillinger
> Er det virkelig ikke muligt i Outlook 2003? MS´s flagskib?

Start -Alle Progammer - Microsoft office - Microsoft office værktøjer -
Microsoft office 2003-Guiden gem mine indstillinger

--
Mogens.