PhpMySQL ?
Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 17:08

Øhm hej alle sammen?
Jeg er igang med at lave en loginsystem i php MÈN der skal bruges
en database? Øhm ved bare ik hvordan jeg skal få min Database og
selve login systemet?
Øhm har oprettet en database i min phpmyadmin som jeg får med i
webhotellet og sådan har jeg oprettet Koden:
----
CREATE TABLE users (
id int(10) unsigned DEFAULT '0' NOT NULL auto_increment,
brugernavn varchar(16),
password varchar(16),
PRIMARY KEY (id)
)
----
Du kan da tjekke hvad jeg mener i
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/ jeg har spurgt
Erik Ginnerskov(ADMIN AF SIDEN) men han ku ik helt hjælpe det ku
godt være dig?
Please? På forhånd Tak:)
Mvh Yasser

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 04-01-05 18:11

>Øhm ved bare ik hvordan jeg skal få min Database og
>selve login systemet?

hvad betyder det ? Ved du ikke hvordan det skal kommunikere sammen ?
Eller skal det opfattes præcist som det står ? At du ikke ved hvor du
skal få selve scriptsene til login systemet fra ? Eller databasen ?
--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 18:56

Øhm Nej databasen har jeg! tror jeg!
men det er scripte som skal forbindes med databasen:) altså er der ik
noget som skal få min loginsystem til at komme sammen med mig database?

Fra : Dan Storm

Dato : 04-01-05 19:12

Jo, hvis du kigger i f.eks. 'Password kontrollen' så læg mærke til den
linie hvor der står således:
mysql_connect("server", "brugernavn", "password");
mysql_select_db("database");

Hvis vi nu siger at du har host ved b-one så kunne der stå dette istedet:
mysql_connect("localhost", "yasser", "qwerty");
mysql_select_db("yasser_db");

Prøv at rette det i alle filerne hvor de linier står....

Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 19:49

Høhø JAMEN Tarkker pænt det var bare det jeg skulle spørge om:P
Prøver og ser hvad jeg får til sidste;)

Fra : jopa

Dato : 04-01-05 20:01

Yasser skriblede bla:
> Høhø JAMEN Tarkker pænt det var bare det jeg skulle spørge om:P
> Prøver og ser hvad jeg får til sidste;)

Til gengæld kunne du med fordel bruge lidt tid på at lære hvorledes man
quoter

Mvh. John
www.john.jp-web.dk
www.johns-web.dk
www.jp-web.dk

Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 21:09

> Yasser skriblede bla:
Hvorfor siger du det??????
> quoter
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Og? hvad ka man lige der?:)

Fra : jopa

Dato : 04-01-05 21:13

Yasser skriblede bla:
> Hvorfor siger du det??????
>
> Og? hvad ka man lige der?:)

Glem det

--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 22:57

Øhm :S Hehe ok så?

Fra : Yasser

Dato : 04-01-05 20:05

Øhm dan undskyld jeg spørg ingen men skal jeg RETTE alt altså bare over
alt fx. hvor der står ''password'' ?

Fra : Dan Storm

Dato : 05-01-05 14:02

læs mit indlæg igen og se om du kan se de steder jeg har rettet i linierne!