phpWebsite
Fra : Henny

Dato : 03-01-05 13:46

Er der nogen, der har erfaringer med phpWebsite?

Jeg er i gang med at teste det, og det er lykkedes mig at lægge det ned
adskillige gange, bare ved f.eks. at installere nye moduler eller bruge
andre af de indbyggede features.

Jeg spekulerer på, om det mon er fordi phpWebsite er noget skidt, eller om
det er fordi sitet ligger hos B-one? Jeg må sige, at jeg har andre sites hos
B-one, og de opfører sig ikke på den måde.

Grunden til, at jeg gerne ville bruge phpWebsite fremfor andre cms'er, er at
det kan lave valid kode.

Kender I andre gratis cms'er, der outputter valid, moderne kode og er
almindeligt tilgængeligt, eller er det virkelig for mange ting at bede om på
en gang?

--
Med venlig hilsen Henny

Fra : jopa

Dato : 03-01-05 14:24

Henny skriblede bla:

> Jeg spekulerer på, om det mon er fordi phpWebsite er noget skidt,
> eller om det er fordi sitet ligger hos B-one? Jeg må sige, at jeg har
> andre sites hos B-one, og de opfører sig ikke på den måde.

CMS og b-one rykker ikke for godt sammen specielt når MySql er indblandet

> Grunden til, at jeg gerne ville bruge phpWebsite fremfor andre
> cms'er, er at det kan lave valid kode.

Prøv at teste din egen instalation

> Kender I andre gratis cms'er, der outputter valid, moderne kode og er
> almindeligt tilgængeligt, eller er det virkelig for mange ting at
> bede om på en gang?

http://wordpress.org/

og mit eget hjemmebryggede

--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : Henny

Dato : 03-01-05 14:50

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Henny skriblede bla:

> CMS og b-one rykker ikke for godt sammen specielt når MySql er indblandet

Det lurede mig nok. Jeg havde bl.a. problemer med _safe mode on_.

Har jeg gjort. Efter en del krumspring validerer den. www.pcircus.dk

> http://wordpress.org/

Wordpress kender jeg og har gjort "nærmest uhyggelige" ting ved. Det
fungerer iø. fint hos B-one.

> og mit eget hjemmebryggede

Jamen, det sidder du jo hårdt på, så vidt jeg har forstået?

Mvh.

Henny

Fra : jopa

Dato : 03-01-05 15:21

Henny skriblede bla:

> Har jeg gjort. Efter en del krumspring validerer den. www.pcircus.dk

Jo men det dutter jo ikke at man hele tiden skal være opmærksom på at evt
tilføjelser smadrer valideringen

--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 03-01-05 18:19

Henny skriblede bla:

> Jamen, det sidder du jo hårdt på, så vidt jeg har forstået?

kontakt mig, har et tilbud

--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk