Superman DVD boks?
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 13:33

Kan det passe der ikke er kommet en Superman DVD box? Jeg har ledt rundt omkring, men har ikke kunne finde nogle.
1'eren og 2'eren kan erhverves for 39kr men kvaliteten er ogsa derefter :-/

Nogen der ved noget om noget? :_)

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-05 14:19

> [...]
> omkring, men har ikke kunne finde nogle.
> 1'eren og 2'eren kan erhverves for 39kr men kvaliteten er ogsa derefter

Uanset mediet vil kvaliteten aldrig bevæge sig meget over 39 kr

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 15:25

On Mon, 3 Jan 2005 14:18:31 +0100, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Uanset mediet vil kvaliteten aldrig bevæge sig meget over 39 kr

Hov hov? Jeg håber sørme ikke du antyder, at Superman filmene er...
middelmådige? ;)

Men uanset, så kan findes der skam en boks med de 4 Superman film. Se
selv efterfølgende link.

The Complete Superman Collection
<http://www.axelmusic.dk/productDetails/085392130528>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 04-01-05 06:30

> Hov hov? Jeg håber sørme ikke du antyder, at Superman filmene er...
> middelmådige? ;)

Uanset hvad man mener om Superman filmene, så er kvaliteten af overførselen
på On-Air's DVD'er til 40 kroner da så utrolig dårlig de næsten ikke engang
er værd at ha' stående på hylden - ligesom så meget andet af deres bras.

VHS film på DVD er s'gu ligemeget :)

HC

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-01-05 10:59

"Hans Christian Vang" <admin@coolcomics.dk> writes:

> [...]
> er værd at ha' stående på hylden - ligesom så meget andet af deres bras.

Nå, den er i VHS-kvalitet?

Ja, så er det bedre end deres udgivelse af Busters Verden. Pøv!
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Alberich

Dato : 04-01-05 11:19

Peter B. Juul wrote:

> Nå, den er i VHS-kvalitet?

Ikke helt VHS-kvalitet.
Jeg kan ikke mindes at have set VHS film med så tydelig pixelering som
Superman 1 DVD'en

Fra : Alberich

Dato : 03-01-05 15:30

Kim2000 wrote:

> Uanset mediet vil kvaliteten aldrig bevæge sig meget over 39 kr

hov hov hov... *fnys*

Jeg har ikke set 4'eren og skal gerne indrømme 3'eren var en.... ja for
at sige det pænt, så var den en skuffelse.

Men de første 2 var nu ganske udmærkede.
Og ser man bort fra tidsrejsen og den nærmest pinlige "Can you read my
mind"-scene i 1'eren, vil jeg faktisk påstå at 1'eren er væsentlig bedre
end mange af de nye superheltefilm (ja, Spider-Man 1+2 inklusiv). Nok
især fordi den tager den tid der skal til, og ikke bare haster gennem
forhistorien.

Meeeeeenn.... med det sagt, så er 449kr (hos Laserdisken/MW) nok lige en
tand mere end jeg kunne tænke mig at punge ud med. Så det bliver nok
bare 1 og 2 i 39kr udgaverne... trods alt.

Fra : Alberich

Dato : 03-01-05 15:13

"Alberich" wrote:
> [...]
> 1'eren og 2'eren kan erhverves for 39kr men kvaliteten er ogsa derefter :-/

Og så dukkede den op... typisk.
Men den er på http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=51075

Har ellers ikke magtet at finde den inden for EU's grænser.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 04-01-05 11:14

"Alberich" wrote in news:41d93b2a$0$230$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> rundt omkring, men har ikke kunne finde nogle. 1'eren og 2'eren kan
> erhverves for 39kr men kvaliteten er ogsa derefter :-/

Jo da: www.axelmusic.dk/productDetails/085392130528
Det er en Reg-1 box.