Når en mand skal, så skal han
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 10:15

Biografer behøver ikke toiletter. Det er asocialt at vandre forbi med-seere
for at skulle ud at pisse eller skide. Medbring marmeladeglas med låg - og
vil du have yderligere inspiration til at være forfronttrailblazer så sidst
nyt fra ekskrement-fronten her

1 min stilhed matcher din gyllesammenpakning

Kærlighedsløst og dumt er bispe-dikteret "Et minuts stilhed" der stjæler
glæde og resourcer og aldrig gavner ofre.

Mix af urin og afføring troede jeg også var ren dumhed - danske marker nær
svinebrug lugter jo ikke så godt, som dengang ajle var på mode istf. gylle.

Men nu har jeg fået sagerne til at gå op i højere harmoni - en tom
plastikbakke fra 2 kg hakket kød omgives med en gennemsigtig plastpose, og
selvfølgelig er det fortid at sidde på hug eller toiletsæde, når man skal
skide - man rækker ud efter plastbakken og letter røven delvis med et lille
vrik, mens man læser avis i sengen, og når den aflange bakke er under både
penis og anus, så gir man hvad man har i sig, og tillader at herlighederne
blandes uskønt.

Tidligere havde jeg et marmeladeglas til stort og et til småt, men nu
trækker jeg den påfyldte bakke frem på avisen foran mig og smutter posen af
bakken, så posen krænges op om fyldet, der rystes ned i posens bund og
masseres i en tynd strimmel op mod posemundingen i bedste hundeposestil.

Et to-liters agurkeglas står ved min seng, og låget skrues af, og
lortpis-strimlen, (som masseredes tynd uden at jeg fik noget på fingrene),
droppes ned i det store glas, og låget skrues på.

Ved at fyld i poserne ikke er runde, foldede pølse-klumper men aflangt, er
det altid nemt at tømme glasset i affaldskontaineren - klumper ku pakke sig.

At blande tyndt og tykt betyder dannelse af ildelugtende, små, flygtige
skatol, indol og merkaptan molekyler i gylletankes gæring, og det er
hollandske svineavlere ved at forlade, fordi sammengæringen giver den
intense stank. Men ved min sengelatrin-løsning er det uden ulemper.

Se det "et minuts stilhed", hvor jeg håndterer, udtømmer og pakker sammen,
er konstruktivt og til ære for ofre, mere end passiv leddiggang, som når
Magasin i højtalerne påbyder et minuts stilhed og tvangsstopper varesalg,
fordi livsfjendsk godhedsindustri har påbudt stupid-ritual a la daglige
bønner mod Mekka, hvorved kunderne skal generes, fordi vore ledere hader
sig selv og derved andre.

Hvis man virkelig vil ære tsunami-ofrene, så fremmer man Glistrup-forslaget
om totalåbenhed med elektronik. Folk skal ikke have unødvendige
hemmeligheder. Staten skal kunne gå ind på mobiltelefoner og varsle
"jordskælv ude i havet dette minut , flygt væk fra kysten straks - hvor du
er nu, rammes af flom om tyve minutter"

Det kunne have reddet tusinder, hvis så banal og enkel afbrydelse af
privatsamtaler var sat på skinner(og hvis folk ikke bruger mobilen, så
ringes op af stats-robotten , der kun må gøre sådant ved livsvigtig
varsling)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-01-05 11:52

> [...]
> vil du have yderligere inspiration til at være forfronttrailblazer så sidst

(SNIP)

Og nu tør jeg ikke gå i biografen mere

Jeg er bange!
Nej, jeg er angst!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 13:38

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> Og nu tør jeg ikke gå i biografen mere
>
> Jeg er bange!
> Nej, jeg er angst!

Fortæl om præcis hvad du bekymrer dig om. Sætter du ord på dine
skrækfantasier - se, så tror jeg du opdager at du har gejlet dig op til dumt
selvsving og INGEN TISSER PÅ DIG, fordi de har et glas med metallåg i
lommen - de hindrer at du skal rejse dig op for at de kan passere dit sæde
for at de kan komme ud til skidepisse-faciliteterne

" Anxiety is the dizziness of freedom . Søren Kierkegaard

"How much pain have cost us the evils which have never happened.
Thomas Jefferson

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 03-01-05 15:18

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> (SNIP)
>
> Og nu tør jeg ikke gå i biografen mere
>
> Jeg er bange!
> Nej, jeg er angst!

Nej, ikke hvor BW kommer

/Rasmus

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 22:57

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> Nej, ikke hvor BW kommer

Det er især Empire, Grand, Dagmar, Vestervovvov, Palads, Imperial,
Kinopalæet, Park og den store med 3 sale på Vesterbrogade ved Rådhuspladsen.
Tror I at hvis jeg sidder på 15. række og du på 6. række og jeg stilfærdigt
lader en tår i medbragt glas, så vil virus og lugt springe lige i snasken på
Jer?

"Han er aparte, han skal kanøfles" sagde ællingerne om svaneungen. HCA

Fra : 3W

Dato : 03-01-05 20:58

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> (SNIP)
>
> Og nu tør jeg ikke gå i biografen mere
>
> Jeg er bange!
> Nej, jeg er angst!

Du er en jødehadende intolerant Goebbels-nazist.

Fra : Mads

Dato : 03-01-05 21:12

On Mon, 3 Jan 2005 11:57:57 -0800, "3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote:

>Du er en . . . . .

Hvem svarer du ? Frodo eller BW ?

For det plejer da at være BW der er nazisten, men det er
Frodo du skælder ud på.

mvh Mads

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-05 21:17

> Du er en jødehadende intolerant Goebbels-nazist.

Fordi han ikke tør gå i bio med en skidende Bo med små syltetøjsglas ved sin
side?

Fra : Kong Kent

Dato : 03-01-05 22:22

> Fordi han ikke tør gå i bio med en skidende Bo med små syltetøjsglas ved
> sin side?

Jeps. Sådan er det altså, Kim2000. Nu må du fan'me snart lære det! Man er
nazist hvis ikke man skider i marmeladeglas. Fat det dog!!

--
Kent Kirkegaard Jensen - ultranazist no.#1 i kongeriget.
www.f1journal.com

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:27

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> Jeps. Sådan er det altså, Kim2000. Nu må du fan'me snart lære det! Man er
> nazist hvis ikke man skider i marmeladeglas. Fat det dog!!

Når man hadsk hetzer mod folk, der er anderledes, er man _som_ de
jødehadende nazier.
At opdigte asocial adfærd vedr mine eksperimenter, er helt som at
jødestjerne ufarlige jødiske medborgere, som tyskerne engang gjorde.
Aparte skal kanøfles, det er det afslørende budskab fra dem der svarer på
min trådstart.
Selvtillidssvage mennesker kan kun hæve sig ved at opdigte noget negativt
ved medborgreres forskelligeheder.

Man skal være rablende sindsyg for at forestille sig, at de rutiner jeg
nævner er lugtende eller svinende for enhver biografgæst eller blot for en
sidemand, der ser samme film som jeg.
At man lader en vind - prutter - er klart mere asocialt og det er noget man
leve med.
Jeg har for sportens skyld leveret både stort og småt i medbragt container
uden at nogen drejede hoveder på sædet ved siden af. Og det skyldes ikke at
filmen var vildt koncentrationskrævende.
Eller et jeg er som folk der boller offentligt for at provokere.
Ihvertfald er det langt mere asocialt at forlange, at sidemanden skal rejse
sig, for at man under filmen kan vandre ud til biografens toilet, ikke?

Fra : Alberich

Dato : 04-01-05 11:46

Bo Warming wrote:

> [...]
> Ihvertfald er det langt mere asocialt at forlange, at sidemanden skal
> rejse sig, for at man under filmen kan vandre ud til biografens toilet,

Hvorfor kan folk ikke bare tømme, hvad tømmes skal, INDEN filmen?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 13:30

"Alberich" <None@none.nul> wrote in message

> Hvorfor kan folk ikke bare tømme, hvad tømmes skal, INDEN filmen?

Det kan og bør de fleste - men en række udbredte fænomener kan gøre at
vandladning kræves oftere end med 1½ times mellemrum.

Fx hvis der drikkes øl under filmen. Eller man har prostataforstørelse
hvilket de fleste over 50år har. Eller man har "gendarmblære"/hysterisk
blære og har fået en dårlig vane med hyppigt at lette trykket og blæren er
skrumpet, fordi den aldrig udspiles maximalt.

Gendarmer stod ofte af hesten og pissede territoriet af, og derfor gav læger
sygdommen dette navn.

Folk der kommer for sent og møver sig ind foran andre ved aftenforestilling
er klart et værre problem end de få der skal på toilettet. Et
bagatelproblem - men et godt alibi for at lette trykket for et budskab som
denne ng reagerede konstruktivt og interessant på - tak for respons - mail
eller ring hvis du skal have lettet hjertet for andre indfald, og OT
skræmmer. Hilsen Bo Warming 35861000

Fra : Kong Kent

Dato : 03-01-05 16:48

> [...]
> med låg - og vil du have yderligere inspiration til at være
> forfronttrailblazer så sidst nyt fra ekskrement-fronten her

Herligt at nyde endnu et fækalt indslag fra din side. Hvordan går det med at
pisse i haven hist og pist? Var det ikke dét du foreslog pensionisterne
skulle gøre i de grønne fællesarealer?

Nå, tilbage til topic:

Jeg skal fan'me ikke sidde ved siden af én der sidder og skider mens jeg er
i biffen. Kan du ramme et marmeladeglas hvis du har tyndskid? Og lort lugter
altså, uanset om du vil det eller ej. Det kan godt være du i din
lorte-verden har udviklet en immunitet overfor fækale lugte, men jeg kan
love dig for, at jeg stadig godt kan lugte hvis der er én der har været på
toilettet lige før mig og har gjort 'stort'. Tror ikke jeg er det eneste
menneske ud af de 5,5 mio. her i DK der stadig har den sans!

> 1 min stilhed matcher din gyllesammenpakning

Whatever. At rode med sin egen afføring er ulækkert. 1 eller 2 min. stilhed
til ære for ofrene i tsunamien er ikke ulækkert, men spild af tid. Der er
forskel!

> Kærlighedsløst og dumt er bispe-dikteret "Et minuts stilhed" der stjæler
> glæde og resourcer og aldrig gavner ofre.

Korrekt. Men det er en helt anden diskussion end den du ligger op i ved din
subj.-linie. Desuden hører den slags ikke hjemme i dk.kultur.film men
snarere dk.livssyn, da det vel ligger op til om man tror på noget højere
eller ej. For gør man ikke (hvilket jeg ikke gør) har du jo ret i, at det
ikke gavner en dyt, men er man troende giver det måske lidt sjælefred i en
stund hvor man godt kunne tænke "Hvis der eksisterer en Gud, hvorfor
tillader han så sådanne ting." Men som sagt... en heeeeelt anden diskussion

> Mix af urin og afføring troede jeg også var ren dumhed - danske marker nær
> svinebrug lugter jo ikke så godt, som dengang ajle var på mode istf.
> gylle.

Så tro det du troede før. Urin og afføring lugter stadigvæk, Bo. Også selvom
man bor i en lejlighed fyldt med små glas med urin og afføring.

> [...]
> lille vrik, mens man læser avis i sengen, og når den aflange bakke er
> under både penis og anus, så gir man hvad man har i sig, og tillader at

Jeg glæder mig til den dag du sidder i Palads og ælter dine
efterladenskaber. Det skal nok blive populært blandt de andre gæster.
specielt lige når du vrikker røven på plads, og klemmer skidtet ud. Jeg er
simpelthen storfan af dine maleriske beskrivelser af hvordan man let og
elegant transformerer afføring til den rene modellervoks! Herligt
forenklende.

> [...]
> masseres i en tynd strimmel op mod posemundingen i bedste hundeposestil.

Bare klø på, Bo. Din ublu og fuldstændig afslappede holdning til lort og
andet pis vil bare ikke skabe dig ret mange venner. Uanset hvad, så er der
bakterier i det skidt (pænt ord, ikke?). Det kan godt være du ikke rører ved
det 9 ud af 10 gange, men hvad med den ene gang hvor du efterlader dig
millionvis af E.coli bakterier + alle de andre bakterier der er i afføring?
Var det ikke bedre at være 100% sikker på, at du ikke udsatte andre for
dødelige bakterieangreb, og brugte et toilet med efterfølgende fingervask, i
stedet for at sidde og skræve med dine plastbakker hist og pist i
kongerigets biografsale?

> Et to-liters agurkeglas står ved min seng, og låget skrues af, og
> lortpis-strimlen, (som masseredes tynd uden at jeg fik noget på fingrene),
> droppes ned i det store glas, og låget skrues på.

Man er fan'me doven hvis ikke man gider rejse sig de få gange på et år hvor
man vågner midt om natten og skal skide som aldrig før. Ellers har vi voksne
jo udviklet det hormon der gør, at nyrerne sagtens kan filtrere urinen
tilstrækkeligt til, at vi ikke behøver stå op midt om natten. (medmindre du
altså æder et kæmpe måltid mad og drikker 3 l. væske 2 nanosekunder før dit
ansigt rammer puden).

> Ved at fyld i poserne ikke er runde, foldede pølse-klumper men aflangt, er
> det altid nemt at tømme glasset i affaldskontaineren - klumper ku pakke
> sig.

Hvorfor dog affaldscontaineren? Er det ikke bedre at bruge kommunens dertil
indrettede kloaksystem? Så bliver din afføring også behandlet og renset på
den korrekte måde med de gængse kemikalier, som vi i 2004 anser for at være
dem der bedst filtrerer snavset væk fra vandet?

> [...]
> hollandske svineavlere ved at forlade, fordi sammengæringen giver den
> intense stank. Men ved min sengelatrin-løsning er det uden ulemper.

Nej, kan du holde dig til at skide i egen seng, og ikke belemre os
biograf-gængere med det, så er der jo ingen problemer. Men når du er ude
blandt andre mennesker, er der ingen skam i stadig at have en vis ære og
respekt overfor medmennesker, der måske ikke deler samme ligegyldige
holdning til hvor og hvornår der skal lukkes op for røven.

> [...]
> fordi livsfjendsk godhedsindustri har påbudt stupid-ritual a la daglige
> bønner mod Mekka, hvorved kunderne skal generes, fordi vore ledere hader

Så lad være med at gå i Magasin. Og ved næste folketingsvalg stemmer du bare
på Glistrup, makker. Så skal det hele nok gå, skal du se.

PS: Køb et toilet med varme i brættet. Så gider du slet ikke dine kolde
marmeladeglas længere. Så bliver det en ren fornøjelse at sidde der og varme
sig, mens du giver den gas

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-01-05 17:38

Kong Kent wrote:

> [...]
> respekt overfor medmennesker, der måske ikke deler samme ligegyldige
> holdning til hvor og hvornår der skal lukkes op for røven.

Jeg undrer mig over at Bo gider bruge så lang tid på at opfinde sine
sindrige systemer, hvis det er fordi lort og pis alligevel ikke er
ulækkert. Hvorfor så ikke bare skide eller pisse der hvor man er? Skide
i sengen, skide i bukserne osv. Det må da være besværligt med alle de
glas. Det lyder væsentligt mere besværligt end at gå ud på toilettet og
vaske hænder bagefter.

/David

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-05 18:42

> [...]
> sengen, skide i bukserne osv. Det må da være besværligt med alle de glas.
> Det lyder væsentligt mere besværligt end at gå ud på toilettet og vaske

Hvis man nu ikke har et liv, så må man jo opfinde små ting der giver ens
tilværelse mening. Men stakkels kone (hvis der er sådan en)

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:40

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message

> [...]

Når tøj fugtes, er der risiko for hudsvamp. Derfor er min nytænkning klart
en fordel for plejehjemspatienter der påtvinges bleer - siden nu absolut vil
forlade min ontopic trådstart og ud i helt andre emner.

> Hvis man nu ikke har et liv, så må man jo opfinde små ting der giver ens
> tilværelse mening. Men stakkels kone (hvis der er sådan en)

Min kone er ret ligeglad, for ingen eksperimenter efterlader lugt i hjemmet,

Kan man kalde et indlæg OT, hvis det får så mange svar, at man afslører at
dk.kultur.film læsere egentlig hellere vil hetze mod afvigere end diskutere
film, dvs deres påtagede filminteresse er hykleri?
Siger det ikke noget om dansk snobbet filmkultur, som er nok så ontopic i
denne ng, som anmeldelser af en film?

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-05 12:31

Bo Warming wrote:

> Kan man kalde et indlæg OT, hvis det får så mange svar, at man afslører
> at dk.kultur.film læsere egentlig hellere vil hetze mod afvigere end
> diskutere film, dvs deres påtagede filminteresse er hykleri?

Du skriver jo dine indlæg fordi du vil have at folk skal hetze imod.

> Siger det ikke noget om dansk snobbet filmkultur, som er nok så ontopic
> i denne ng, som anmeldelser af en film?

Nej, det siger noget om dig.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 13:20

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Du skriver jo dine indlæg fordi du vil have at folk skal hetze imod.

> Nej, det siger noget om dig.

Det er aldrig mig der går efter manden
- det i denne tråd jer der ikke evner bolden og går efter manden, hvilket
jeg finder trist, omend jeg ikke er klynker og ikke er ømskindet.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-01-05 18:43

David Rasmussen wrote:

Og det må så vist være dansk rekord i OT!

Ku' I ikke pisse et andet sted hen og lukke l..t ud!

vh
Jan

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-01-05 20:15

"Jan Bøgh" skrev i en meddelelse >

> Ku' I ikke pisse et andet sted hen og lukke l..t ud!

Jeg tror at de prøver at holde BW hen med snak, indtil
lægen kommer,

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk> wrote in message

> Jeg tror at de prøver at holde BW hen med snak, indtil
> lægen kommer,

Hvilken diagnose skulle lægen tvangsindlægge udfra?

Folk der ser OT i at man foreslår løsninger på biografproblemet - at folk
skal ind og ud og derved forstyrer - måske de har en "diagnose" - dømmesyge,
intolerance fx.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-01-05 21:03

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Hvilken diagnose skulle lægen tvangsindlægge udfra?

det at du skiller dig ud fra andre !, har du nogen sinde set andre tisse i
et syltøjsglas midt i biografen

> Folk der ser OT i at man foreslår løsninger på biografproblemet - at folk
> skal ind og ud og derved forstyrer - måske de har en "diagnose" -
dømmesyge,
> intolerance fx.

jeg ved ikke hvorfor men når jeg læser dine indlæg
så kommer jeg til at tænke på Luis Bunuel
http://www.thefileroom.org/documents/dyn/DisplayCase.cfm/id/878
han lavede en gang en film hvor alt var vendt på hovedet ,folk sad på toilet
når de var sammen,
når de skulle spise gik de i enerum ,en sær syret
film (som alle Bunuel Film )

man kan sige meget om dine indlæg men underholdne
er de ,nogle forbliver totalt ubesvaret ,andre skaber
en alen lang tråd som både kan være morsom og til at
græde over ,men okay ,der skal være plads til alle her i verden, lige fra
Jøder og til syltetøjsglaspisserer.

Fra : ML-78

Dato : 04-01-05 22:43

Michael Meidahl Jensen skrev:

> det at du skiller dig ud fra andre !

Mener du det seriøst?

ML-78

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-01-05 23:53

"ML-78" skrev i en meddelelse

> Mener du det seriøst?

Bait ?

"ikke for alle kun for forrykte"
hvis vi alle sad og pissede og sked i et glas i biffen for ikke at forstyrer
og havde gjort det altid ,ja så var det jo normalt ! ,
og så er jeg næsten sikker på at vi havde set BW rejse sig og gå ud og pisse
,og senere her på usenet forslå netop det
som et seriøst alternativ til det alle andre gør
men for at svare på dit spørgsmål ::: nej

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 11:14

> [...]
> ,og senere her på usenet forslå netop det
> som et seriøst alternativ til det alle andre gør
> men for at svare på dit spørgsmål ::: nej

Også tak for dette inspirerende indlæg som leder mig til følgende
betragtninger

Pisse i bukser/pisse territorie af

Med alle praktiske modforholdsregler vedr. legemlige problemer, er det dumt
at tro, at man rammer problemets kerne via fysik og kemi .
Psykosomatik er typisk tusind gange vigtigere end det legemlige alibi til at
klynke, og når gamle tisser i bukserne er det ikke indlysende at bleer eller
marmeladeglas er rette svar på deres "råb om hjælp".
Tillært hjælpeløshed knytter sig til ønske om åndeligt at "pisse territoriet
af! og forlange omsorg -. eller vise selvstændighed og
mod/oprørskhed(overfor sin egen indre domstol), og da jeg aldrig har mødt
en stærkt ildelugtende person i en bus, som i nedenstående mail, så tænker
jeg, at der måske er ulykkesfugl-mentalitet i at holde op at passe på sin
renlighed.Hvad tror du?

"I går var jeg med bus til Kgs. Nytorv- da jeg stod på stod der en ældre
here
op fra sin plads og stod i gangen med et tydelligt lidende udtryk i ansigtet
lugten af urin var umiskendelig, havde denne herre haft tomt glas med låg på
sig med kunne han have brugt glasset til urinen og sparet at gøre det på
sine bukser samt resten af passagerer for lugt- oplagt en god ide!

"Jeg gør oprør, altså er jeg til" Albert Camus

Det vigtigste budskab vedr. disse interessante tabu-emner er klart:
_IGNORER_
Ingen er blevet syg af pislugt - find væsentligere ting at gå op i, end
ligegyldige lugte og vaner.
At vise de gamle respekt er at tage dem med på råd og se om de har kløgt og
er værd at lytte til - ikke at hæge om hygiejne-idealer der ikke stikker
dybt
De mest skadelige mennesker i denne sag er nok renlighedshysteriske
fascist-husmødre. som er dybt uvidende om realiteter og videnskab.

"Women cherish in their breasts a secret scorn for science, as if they were
superior to it".Nietzsche

Eller er kvinder kloge og ønsker mænd uden værdi kørt ud på et sidespor, via
foragt?
Stod der også kvinder bag Hitlers jødeforfølgelser?
60% af de der stemte på Hitler ved de første valg var KVINDER -
homosexualitets-hadende og Kinder-Kirche-Küche begejstrede

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 02:51

> det at du skiller dig ud fra andre !, har du nogen sinde set andre tisse i
> et syltøjsglas midt i biografen

"Mener du det seriøst?" , spørger ML-78 klogt
som svar på Michael Meidahl Jensens værre-end-Stalin
intolerancebekendelse

Se det er en af pointerne i min ukritisable privatiserede
urin&afførings-forskning

= at få påvist at danskere er præcis så aparte-skal-kanøfles mindede som
tyskere, der engang jødestjernede afvigere.

Selvfølgelig bør sindsyge kun ses som
- en betegnelse for dem, der selv går ind i løvens hule og søger
psykiaterhjælp
- dem der er voldsfarlige på særlig uforståelig måde
- dem der har påvislig hjernedefekt - og det er under en promille af
psykiatrisk klientel.

Flertalsdiktaturets tvangsindlæggelser, tvangsmedicineringer og
tvangstilbagholdelser og tvangsfjernelser når afvigere er aparte, er noget
vi kender fra Stalins dissident-behandling på Gulag-sindsygehospitalerne,
Da overlæge, dr.med psykiater Mogens Jacobsen i Ekstrabladet 24maj96
fastslog at uden at have mødt politikeren så kunne denne TANKELÆSER se
psykose
"Mogens Glistrups personlighed er en ulykkelig stræben efter kærlighed,
beundring og prestige og at han blot fandt de punkter, hvor mange vælgere
ville give ham disse ting, og kørte så løs som den lille mands fortaler"
så gav andre psykiatere den kolde skulder til denne lægeløftebrydende
kollega.

Fra : Mads

Dato : 03-01-05 20:33

On Mon, 3 Jan 2005 18:43:21 +0100, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Og det må så vist være dansk rekord i OT!
>
>Ku' I ikke pisse et andet sted hen og lukke l..t ud!

Det er jo netop det der er BW's problem. Han lukker sit
lort ud de mærkligste steder.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-01-05 13:38

Mads wrote:

> Det er jo netop det der er BW's problem. Han lukker sit
> lort ud de mærkligste steder.

Men idioten er ikke til at proppe helt ned i kill-filtret så længe der
stadigvæk er fumper, der mener at han er et svar værdig!

vh
Jan

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-05 14:20

Jan Bøgh wrote:

> Men idioten er ikke til at proppe helt ned i kill-filtret så længe der
> stadigvæk er fumper, der mener at han er et svar værdig!

Velkommen til usenet.

/David

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-01-05 18:12

Jan Bøgh wrote:
> David Rasmussen wrote:
>
> Og det må så vist være dansk rekord i OT!
>
> Ku' I ikke pisse et andet sted hen og lukke l..t ud!

Der er jo faktisk en gruppe til det :D ....

dk.snak.mudderkastning

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 19:50

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in message

> Der er jo faktisk en gruppe til det :D ....
>
> dk.snak.mudderkastning

På lørdag afholder TV zulu LAGKAGE-KASTNINGS komsammen på Rådhuspladsen.

Men mit projekt er ikke om sjov og ballade - det er om sund dovenskab

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:42

> [...]

Forklar hvad er ærefuldt for dig. At holde gode ideer hemmeligt?
Hvorfor svarer du , hvis ikke emnet interesserer dig?
Den modne eller film-interesserede ng-bruger vil stilfærdigt lukke indlægget
og gå videre i stilhed, hvis noget er ham kedsommeligt.

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-05 12:21

Bo Warming wrote:

> [...]
> Den modne eller film-interesserede ng-bruger vil stilfærdigt lukke
> indlægget og gå videre i stilhed, hvis noget er ham kedsommeligt.

Næ, for du skriver for at provokere og for at skabe hetz imod dig selv.

/David

Fra : Holst

Dato : 04-01-05 12:42

David Rasmussen wrote:

> Næ, for du skriver for at provokere og for at skabe hetz imod dig selv.

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg har faktisk indtryk af, at Bo har en
oprigtig interesse for bortskaffelse af urin og fækalier. Og vi skal
egentlig være glade for, at der faktisk er nogen, der interesserer sig
for sådant, for der er faktisk en overraskende stor del af den danske
befolkning, der på den ene eller den anden måde har problemer med at
komme af med urin og fækalier på den måde, som vi "normale" mennesker
gør. Og alder eller ulykke kan måske betyde, at vi "normale" mennesker
selv en dag står med dette problem.

At du og jeg så synes, at Bo er klam, fordi han interesserer sig for
sådant, er en helt anden ting, men det siger jo nok egentlig mere om dig
og mig end om ham ...

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-05 13:11

Holst wrote:

> Det tror jeg faktisk ikke.

Det gør jeg heller ikke. Jeg er sikker på det.

> Jeg har faktisk indtryk af, at Bo har en
> oprigtig interesse for bortskaffelse af urin og fækalier.

Det er muligt. Det ene udelukker ikke det andet.

Jeg har ikke sagt at Bo er klam.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 13:24

"Holst" <newsjan05@shelter.dk> wrote in message

David Rasmussen wrote:

> [...]

At du og jeg så synes, at Bo er klam, fordi han interesserer sig for
sådant, er en helt anden ting, men det siger jo nok egentlig mere om dig

En indre missionsk moraliserende mor og en rationel
naturvidenskabsproffesorsøn far, der var civilingeniør og opfinder, skabte
mit mix af provokerelyst og selvhad, som jeg ikke selv kan gennemskue -
forfængelighed er bidragende motiv, men hvad gør det?

- - at fremme FRIHED i tanke ord og handling er det eneste mål som læseren
bør interessere sig for og evt bidrage til ved at modsige hvor jeg
formulerer mig usmart.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-01-05 16:14

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> At du og jeg så synes, at Bo er klam, fordi han interesserer sig for
> sådant, er en helt anden ting, men det siger jo nok egentlig mere om dig
> og mig end om ham ...

I don't get it... Glemte Bo at skifte identitet eller sådan noget?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Stefan Holm

Dato : 04-01-05 16:32

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> I don't get it... Glemte Bo at skifte identitet eller sådan noget?

Nej, han skodciterer bare. Dit citat var fra Holsts indlæg.

--
Stefan Holm
"I've never been with her in front of a man either."

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-05 10:19

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad får nogen til at tro, at jeg nogensinde har skiftet identitet. Løgne på
en latterlig OSS?

> Nej, han skodciterer bare. Dit citat var fra Holsts indlæg.

Hvis du har forslag til mere konstruktiv form, så send dog privat mail til
mig om hvordan du synes min ukritisable citering kan gøres bedre efter din
smag.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 13:19

> Næ, for du skriver for at provokere og for at skabe hetz imod dig selv.

Belært af Simon Spies og Glistrup er jeg rimelig ligeglad med eget dårlige
rygte, når jeg kæmper for en ædel sag om færre usaglige tabuer og lignende
altruistisk

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-05 18:45

Bo Warming wrote:

> Belært af Simon Spies og Glistrup er jeg rimelig ligeglad med eget
> dårlige rygte, når jeg kæmper for en ædel sag om færre usaglige tabuer
> og lignende altruistisk

Det er muligt. Men du skriver stadig kun for at provokere og for at
skabe en hetz mod dig selv. Det er dit eneste formål.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 19:49

> Det er muligt. Men du skriver stadig kun for at provokere og for at skabe
> en hetz mod dig selv. Det er dit eneste formål.

Har du diplom i tankelæsning?. Du tager fejl og jeg må vide bedst. Men
bevise kan ingen af os.

Fra : Kim2000

Dato : 04-01-05 19:08

> Belært af Simon Spies og Glistrup er jeg rimelig ligeglad med eget
> dårlige rygte, når jeg kæmper for en ædel sag om færre usaglige tabuer og
> lignende altruistisk
Spies kæmpede for at tjene penge, skabe glæde og morskab, Glistrup kæmpede
for at fjerne skatten og indvandrende og så er der altså Bo, der kæmper for
retten til at skide biografer og syltetøjsglas, sådan har vi så forskellige
mål her i livet.....

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 19:47

> [...]
> for at fjerne skatten og indvandrende og så er der altså Bo, der kæmper
> for retten til at skide biografer og syltetøjsglas, sådan har vi så

Jeg påstår ikke at jeg når de to halvguder til sokkeholderne

Men uhæmmethed og idealistiske mål er fælles.

Det er yderst få gange jeg når i biffen har husket glas og afprøvet at i
mørke er alle katte grå og folk bemærker ikke sær rumsteren hos sidemand når
filmen er god. I en kirke i Berlin pissede jeg på gulvet, siddende på
kirkesædet og jeg kunne selv høre dråbernes rislen, men på nabostolerækken
vendte ingen hovedet.
Der var kedeligt og langt mellem folk - jeg ville aldrig være asocial på den
måde i en biograf.

Offentlige udladninger er ikke centralt i mit projekt, men "Intet skal være
dig fremmed" påbød de gamle romerske filosoffer.
Centralt er, at gamle ikke skal være tvungen til at forlade
sengen/lænestolen - og nuværende bækkener, kolber og bleløsninger er "dybt
godnat" og forbedringsmuligheder er enorme - men tiden er muligvis ikke
moden til at plejehjem ændrer stil, for deres administratorer har enorme
korruptionsindtægter på dyre, dårlige bleer.

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-01-05 14:00

On Mon, 03 Jan 2005 17:37:52 +0100, David Rasmussen
> [...]

>i sengen, skide i bukserne osv. Det må da være besværligt med alle de
>glas. Det lyder væsentligt mere besværligt end at gå ud på toilettet og

Det gør han nok i forvejen, nu vil han bare lave sin egen religion og
have os med =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 14:46

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Det gør han nok i forvejen, nu vil han bare lave sin egen religion og
> have os med =)~

Hvis jeg har en religion, hedder den naturvidenskab, som jeg har en
cand.scient grad i
Selvfølgelig blev det at skide og pisse uden videre en kæmpe sundhedsfare
den dag stenaldermennesket begyndte at bære klæder - når disse fugtes opstår
hudsvamp. Se babyers bleudslet.
Derfor er marmeladeglas og plastikposer en genial fornyelse med større gavn
end medicin der har givet Nobelpris.
Men som jeg netop har skrevet om udfra en mail idag, der roser mine
fornyelser, så er mine forslag i visse tilfælde symptombehandling, for gamle
ønsker opmærksomhed og er derfor ubevidst interesseret i at lugte af pis -
i visse tilfælde

HER LIDT FILOSOFISK UDDYBNING om lykkemaximering, hvor urinpis-fornyelse
indgår

Jesus frontalangriber Noahs gud, som straffer de der ikke adlyder ham.(med
en holocaustende syndflod mod den tids vantro)
Jesus siger loven er til for menneskenes skyld og det betyder man skal give
nødhjælp til Sumatra, hvis man tror på at den gavner fællesskabet

Kierkegaard arvede et hus sammen med sin bror og fik det solgt så han fik
broderparten, for hans indre stemme sagde at broderen havde penge nok og
ikke gad anlægge retssag om svindelen.

Måske et afgørende nummer af "Øjeblikket" pga filosof-pengemangel ikke
havde kunne trykkes, hvis ikke Kierkegaard havde fuldt sine instikter, der
ikke var lutter egoistiske, men han så at hans bror der havde en sindsyg søn
og selv blev sindsyg, var ikke værd at hælde en retfærdig halvdel af
arvepengene i.Kierkegaard gjorde sit liv til et kunstværk , og det krævede
penge. Broderen havde nok - blev bisp..

Indien og Thailand, hvis landsfadere vil gavne deres medborgere , afviser
almisser fra hjælp-.liderlige Vesten - det er sundere at landets egne
infrastrukturer opbygges og man hjælpes af fætre inde i landet, end at man
oversvømmes af nævenyttige, fremmede, uforstandige godgørere.

Op med Jesus-moral-kommer indefra
Ned med Noahs-straffende-øje-for-øje Gud -
- ham er tiden løbet fra. Måske han var OK på Abrahams tid, ligesom
sharia-straf nok var fremskridt på Muhameds tid i et ørken- og
junglelovs-samfund.
Men vi er idag til Kierkegaard og Nietzsche i vort land - spontan
hjælpsomhed er bæredygtig hjælpsomhed, så privatiser Røde Kors og lad dem
betale for TV-spots og ikke få Jørgen Poulsen gratis i medierne hele tiden.

Fra : Emil Rune

Dato : 03-01-05 21:43

> [...]
at
> pisse i haven hist og pist? Var det ikke dét du foreslog pensionisterne

[SNIP] resten

HUZZAH! Årets indlæg, simpelthen. Humor på stort plan KK, sateme!

(og til dem der frygter lort på biograf armlænet efter BW; jeg deler jeres
bekymring ;/...noget må gøres)

Emil

Fra : Kong Kent

Dato : 03-01-05 22:21

> at
>
> [SNIP] resten
>
> HUZZAH! Årets indlæg, simpelthen. Humor på stort plan KK, sateme!

Takker, Emil. Ganske godt gået i et indlæg forfattet d. 3. januar *LOL*
Glad for, at der i hvert fald var én der grinede en smule da han/hun læste
indlægget. Det var vist nok pointen!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:30

> [...]

Er det ikke så naturligt og ufarligt som at trække vejret?
Har du tabuer?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 11:52

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Jeg skal fan'me ikke sidde ved siden af én der sidder og skider mens jeg
> er i biffen. Kan du ramme et marmeladeglas hvis du har tyndskid?

Det kan alle og uden at et strint kommer på afveje eller afgiver lugt. For
det er latterligt at bruge synsssans når man kan MED FØLESANSEN mærke at man
har randen af glasset i berøring med anusomgivelserne.

> [...]
> toilettet lige før mig og har gjort 'stort'. Tror ikke jeg er det eneste
> menneske ud af de 5,5 mio. her i DK der stadig har den sans!

Du har ret - det kan vi alle lugte. Derfor er det genialt med plastpose
eller glas der omslutter passagen fra endetarm til afsluttende lugttætte
redskab. Intet lugtmolekyle kommer ud og kan genere Kong Kents sarte næse.

> Man er fan'me doven hvis ikke man gider rejse sig de få gange på et år
> hvor

Dovenskab har skabt al teknologi

> [...]
> (medmindre du altså æder et kæmpe måltid mad og drikker 3 l. væske 2
> nanosekunder før dit ansigt rammer puden).

Os midalderende får ofte forstørret prostata og vågner der for og SKAL, og
den overlæge der rosende svarer på mit indlæg i Ugeskrift for Læger om mine
ideer til urinerings-selvhjulpenhed for gamle, bekræfter at det er et enormt
problem at gamle falder og brækker lårhalsknoglen når de om natten skal på
toilettet
Du er OT og så fundatsstridig som jeg - sejt med medskyldige i den alvorlige
forbrydelse