Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Amatørfototgraf eller entusiast søges
Fra : SB

Dato : 02-01-05 21:22

Hejsa

Undskyld mig hvis jeg er off-topic, men prøver alligevel. Da vi skal giftes
senere på året, kunne vi godt tænke os en til at tage billeder under selv
festen. Brudebilledet - eller hvad man nu klader det, finder vi en
professionel til.

Men hvor finder man en der kunne tænke sig at bruge en lørdag aften på at
tage nogle gode og festlige billeder?? Her i gruppen??

Og hvad ville sådan en seance koste - altså fra omkring klokken 16:30 til
godnattid!

Hjælp yderst velkommen

//Rikke og Søren
(Århus)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-01-05 23:39

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> wrote in message
> [...]
> tage nogle gode og festlige billeder?? Her i gruppen??
>
> Og hvad ville sådan en seance koste - altså fra omkring klokken 16:30 til

Hvor meget er du interesseret i at give?

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 09:50

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tage nogle gode og festlige billeder?? Her i gruppen??
>
> Og hvad ville sådan en seance koste - altså fra omkring klokken 16:30 til

Den billigste (og ikke den rinegste) løsning ville være at indkøbe x. stk.
engangskameraer, og lægge disse på bordene. Man får de sjoveste billeder fra
gæstehøjde, og ikke bag om ryggen på folk.

/Alex

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 03-01-05 21:46

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in

> Den billigste (og ikke den rinegste) løsning ville være at indkøbe x.
> stk. engangskameraer, og lægge disse på bordene. Man får de sjoveste
> billeder fra gæstehøjde, og ikke bag om ryggen på folk.

Det råd fandt jeg også et andet sted og det var det største spild af 500,-
kr. (kameaer + fremkaldelse) nogensinde. Vi fik 4-5 gode billeder og ca. 10
nogenlunde billeder - resten var til at smide ud. Billederne som gæsterne tog
med deres medbragte digitalkameraer var betydeligt bedre. Jeg fulgte endda
købsanbefalingen fra en Politiken test af engangskameraer - i øvrigt den
eneste test af engangskameraer jeg er faldet over..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 22:46

On 03 Jan 2005 20:46:12 GMT, Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am>
wrote:

> [...]
>købsanbefalingen fra en Politiken test af engangskameraer - i øvrigt den
>eneste test af engangskameraer jeg er faldet over..

Jeg har en gang været fotograf til et bryllup, og ved denne lejlighed
kom der ret mange brugbare billeder ud af engangskameraerne.
Tror du har været uheldig (Eller også var jeg heldig

/Alex

Fra : Per O.

Dato : 04-01-05 00:24

> [...]
> tage nogle gode og festlige billeder?? Her i gruppen??
>
> Og hvad ville sådan en seance koste - altså fra omkring klokken 16:30 til

Hvis du skal have fat i en fotograf med noget ordentligt udstyr, og
vedkommende skal køre efter det, så tror jeg ikke du slipper under 2.000kr,
og så får du jo nok kun billederne på en cd. Der kan jo godt gå 8-10 timer
før festen er slut, og det koster jo også noget at køre, og efterbehandling
af billederne er jo ofte en nødvendig del af fotograferingen, og det tager
jo også tid.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-01-05 06:26

On Sun, 2 Jan 2005 21:22:29 +0100, "SB" <bay@NOSPAMcool.dk> wrote:
Hej Rikke og Søren

>Undskyld mig hvis jeg er off-topic, men prøver alligevel. Da vi skal giftes
>senere på året, kunne vi godt tænke os en til at tage billeder under selv
>festen.

Svar venligst på forslaget, som er sendt pr. mail til jeres adresse
(uden NOSPAM), idet jeg er interesseret i opgaven.

Pris vil varierer af omfanget, som må defineres nærmere. Bl.a. om det
er levering af billeder til kostpris (evt. CD) eller "indtægt ved salg
af billederne". Men det kan aftales.

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.