Hjælp til dk.binaer.historie
Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-01-05 18:13

Jeg har problemer med at finde dk.binaer.historie, som flere henviser til,
når de lægger materiale ind.

Jeg bruger news.sunsite - men her kan denne gruppe slet ikke findes.

Hvad gør jeg forkert ?

/Flemming U

Fra : aafe

Dato : 02-01-05 18:52

On Sun, 2 Jan 2005 18:12:56 +0100, "Flemming Udbjørg" wrote:

>Jeg bruger news.sunsite - men her kan denne gruppe slet ikke findes.
>Hvad gør jeg forkert ?

Du kan intet gøre for at få binærgruppen frem hos sunsite, fordi de
simpelthen ikke fører/understøtter/tillader binærgrupper.

med venlig hilsen
Arne

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-01-05 18:55

Tak til Arne.

Hvad skal jeg så gøre, for at kunne læse binære+

/Flemming U

Fra : aafe

Dato : 02-01-05 19:09

On Sun, 2 Jan 2005 18:55:05 +0100, "Flemming Udbjørg" wrote:

>Hvad skal jeg så gøre, for at kunne læse binære+

Når det kommer til binærgrupperne er du nok nødt til at tilslutte dig
din internetsudbyders newsserver. Forudsat selvfølgelig, at din
internetudbyders newsserver fører binære grupper.

Med venlig hilsen

Arne

Fra : Brothers Keeper

Dato : 02-01-05 20:06

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med at finde dk.binaer.historie, som flere henviser til,
> når de lægger materiale ind.
>
> Jeg bruger news.sunsite - men her kan denne gruppe slet ikke findes.

I stedet news.sunsite skal ud oprette:

news.tele.dk
og åbne for dk.binaer.historie

Så kan du også være med her

Bedste hilener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen www.brotherskeeper.dk
oxholm@bk6.dk

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-01-05 21:40

Tusind tak - det virker !

/Flemming U

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-01-05 10:23

Faldt lige over denne, ved ikke om det virker, men der er binære grupper.
Men der sker vel ikke noget ved at prøve !!

Activates a FREE 1 GB monthly account
http://www.yottanews.com/freeaccount.php

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-01-05 11:25

Har lige selv prøvet ovenstående link, og det virker ihvert tilfælde hér.
Så go' fornøjelse !!

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk