søger Nyhedsserver til Italienske News gru~
Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 20-05-01 17:08

Jeg er kunde hos TeleDanmark, som brugte Italienske nyhedsgrupper også
Binaer grupper,
men de har ikke virket på det sidste, så jeg håber der er nogen der kender
en eller flere Nyhedsservere som også dækker disse.

Jeg kan godt se nyhedsgruppen i oversigten men jeg får følgende fejl når de
bliver valgt:

411 No such group it.binari.visual-basic

Konfiguration:
Konto: news.inet.tele.dk
Server: news.inet.tele.dk
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): 0
Fejlnummer: 411
Programkode: 800ccca5

Dem jeg kender er følgende:

193.162.153.117
News.cs.tu-berlin.de
tnews.inet.tele.dk
sunsite.auc.dk

--
Duncan-Bendix@mail.tele.dk

Fra : Brian Skaarup

Dato : 20-05-01 17:30

On Sun, 20 May 2001 18:07:57 +0200, "Michael Preben Duncan-Bendix"
<Duncan-Bendix@mail.tele.dk> wrote:

>men de har ikke virket på det sidste, så jeg håber der er nogen der kender
>en eller flere Nyhedsservere som også dækker disse.
Har du £29.99 kan du få dem herfra: http://www.claranews.net
Der er pt. 50436 grupper inklusive den du efterspørger.

/B

Fra : Meow meow meow meow ~

Dato : 20-05-01 22:03

TDC Internet does not carry binaries newsgroups on news.tele.dk,
and only italian text newsgroups on tnews.inet.tele.dk. Try a pay
news service such as Supernews or Easynews or Giganews.

"'Duncan-Bendix@mail.tele.dk'" <Duncan-Bendix@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e8q0f$7iv$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-01 22:35

Sun, 20 May 2001 18:07:57 +0200, skrev "Michael Preben Duncan-Bendix"
<Duncan-Bendix@mail.tele.dk>:

>Jeg kan godt se nyhedsgruppen i oversigten men jeg får følgende fejl når de
>bliver valgt:
>
>411 No such group it.binari.visual-basic

Du bør nok opdatere din gruppeliste, du har sikkert mange grupper
stående, som ikke pt føres på news.inet.tele.dk.

193.162.153.117 eksisterer ikke mere.

TDCs testserver hedder nu test.news.tele.dk og har de fleste binære
grupper og kører det meste af tiden ganske udmærket.

Den af dig ønskede gruppe føres ikke, men fremsætter du et ønske om
det i news:tele.internet eller news:tele.internet.news-service, så er
der en chance for at den bliver oprettet-

Det er forøvrigt en god ide at følge i dissse to nyhedsgrupper, hvis
du vil være orienteret om TDCs newsservere.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 21-05-01 20:30

Tak for de mange indlæg.

Jeg har ellers fundet følgende Newsserver der har disse Italienske grupper:

den hedder: 195.242.64.73
Hvem der driver den har jeg ingen anelse om.

--
Duncan-Bendix@mail.tele.dk