Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd søges
Fra : G. Petersen

Dato : 02-01-05 12:42

Hejsa!

Jeg har lidt kik på denne pakke er det et godt køb?

http://www.pixmania.com/dk/dk/79401/art/nikon/d70-28-80-70-300-oplader.html#

Min erfaring har indtil nu været på tænd og tag billede stadiet så jeg vil
gerne have noget mere avanceret

Mvh.

Gert

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 02-01-05 13:23

G. Petersen wrote:
> [...]
>
> Min erfaring har indtil nu været på tænd og tag billede stadiet så jeg vil

Godt kamera som er anmeldt et utal af gange. Prøv google. 70-300mm
objektivet er dårligt (men fint nok til prisen). Det tegner ikke særlig
skarpt.

Du bør hellere vælge en pakke hvor 18-70 mm objektivet er inkluderet.
Det er et rigtig godt objektiv til prisen som har forbavset selv proffe
fotografer.

Softwaren som er inkluderet, er af ufattelig ringe kvalitet, men det er
vidst nok generelt for alle kameraproducenter.

--Martin

Fra : Jens Hansen

Dato : 02-01-05 14:38

Tjah til prisen ser det såmænd ok ud. Jeg har selv en Nikon D70 med18-70 mm
kitobjektivet, og det er efter min opfattelse en tand bedre pga. den større
vidvinkel. Men så vidt jeg kan se på PixMania har de ikke en kombinantion
med 18-700 og en 70-300 mm hvilket nok er den kombination, jeg ville
foretrække.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-01-05 15:24

Jens Hansen wrote:

> har de ikke en kombinantion med 18-700 og en 70-300 mm hvilket nok er
^^^
Det ville også være noget af en svend - et zoomområde af den kaliber overgår
vist alt.
Der er vist tale om en tyrkfejl - mon ikke, der er smuttet et lille nul for
meget med.

vh
Jan

Fra : G. Petersen

Dato : 02-01-05 15:25

Tak for svarende.

Jeg har kikket lidt mere og fundet det her, det handler om at få mest for
prisen uden og gå alt for meget på kompromi med kvaliteten

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={DB694794-158E-47F9-A38C-6B32B08FCB91}&SESSIONID=237203203237&DS=1&TS=0203214811&type=focus&doctype=article&focus=711765&focuslayout=full5&focuslayout=full5&history=add

Mvh.

Gert