Punisher i tegneserien (svar)
Fra : Tue Sorensen

Dato : 02-01-05 08:45

Kim2000 skrev:

>Det lyder som om der er sket mere i den tegneserie end jeg har fulgt
med i,
>jeg tænker på et gammelt edderkoppenummer (vistnok det første, hvor
han
>optræder på dansk), hvor edderkoppen og strafferen slog sig sammen,
jeg tror
>det er edderkoppen omkring nr. 16 fra Whinters i 1978 eller 79. Jeg
har ikke
>fulgt særlig godt med i Marvel siden de sidste 10 år.

OK, men såhut jeg visker så var det nogle traumatiske oplevelser i
Vietnam, der blev refereret der. Det står i hvert fald fast at hans
familie blev skudt i Central Park; der var ikke tortur og kokain
involveret i deres død. Der er meget få scener i Marvel-universet der
er blevet genfortalt flere gange - især fordi Punisher jo har haft
adskillige egne serier og mini-serier (som f.eks. Punisher: Year One),
hvor dette hele tiden skulle repeteres...

- Tue

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-01-05 13:34

"Tue Sorensen" <twocrafts@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> adskillige egne serier og mini-serier (som f.eks. Punisher: Year One),
> hvor dette hele tiden skulle repeteres...

Tue du skal altså snart til at have fixet den newsreader!!

Mvh. Martin