pinacolada?
Fra : ec

Dato : 01-01-05 18:33

Jeg har fået en flaske Pinacolada mix. Hvad kan jeg blande med, det er noget
sødt.

Mvh.

Ester C.

Fra : Devast8or

Dato : 01-01-05 20:12

ec wrote:
> Jeg har fået en flaske Pinacolada mix. Hvad kan jeg blande med, det
> er noget sødt.
>
> Mvh.
>
> Ester C.

Står det ikke på flasken hvad du skal komme i og hvor meget?

Normalt består piña colada af hvid rom, ananas juice og kokosmælk/-creme, så
jeg ville gætte på at det er romen der mangler.

Devast8or

Fra : ec

Dato : 01-01-05 20:49

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Står det ikke på flasken hvad du skal komme i og hvor meget?
Jeg kom til at rive det af, da jeg åbnede flasken

> Normalt består piña colada af hvid rom, ananas juice og kokosmælk/-creme,
> så
> jeg ville gætte på at det er romen der mangler
Det lyder rimeligt. Der er nemlig ikke spiritus i endnu.

Mvh.

Ester C

Fra : F.Hansen

Dato : 02-01-05 05:54

> [...]
>
> Normalt består piña colada af hvid rom, ananas juice og kokosmælk/-creme,

> jeg ville gætte på at det er romen der mangler.

Korrekt, man skal selv tilsætte rom.

Finn