Kernetemperatur på oksemørbrad på Grill ??~
Fra : Jan

Dato : 31-12-04 10:53

Hejsa

Som nogen har rådet os til, har vi drobbet at lave vores 2 oksemørbrad
indbagte, men istedet marineret dem.

Men hvor lang tid skal de have på weber grill - hvad skal kernetemperatur
være på dem når vi tager dem af og hvor længe skal de trække ???

Jan

Fra : mcloud

Dato : 31-12-04 11:26

Hej Jan
Kerne temperaturen skal være 60-62 grader ( rødt-rosa)
De skal hvile i ca 20-30 minutter
godt Nytår og god fornøjelse
mcloud

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-12-04 18:17

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message

> Men hvor lang tid skal de have på weber grill - hvad skal
> kernetemperatur være på dem når vi tager dem af og hvor længe skal de
> trække ???

Maks. 57-58 grader og hvile i 15-20 min.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 12/25/04)

Fra : Jan

Dato : 03-01-05 13:40

Den fik til den var 62 grader og hvilede i 20 min og var så mør og lækker så
man tror det er løgn.

Tusinde tak for hjælpen

Jan