Skandinviens populæreste plade i 2004
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-04 20:59

Den fællesskandinaviske hitliste har nu opgjort årslisten. Den norske gruppe
SCANDINAVIA formåede at lave Skandinaviens populæreste plade i 2004.

Nr. 1 blev "Kan du forlåta" m. Scandinavia

DANMARK LAVEDE SKANDINAVIENS 5. POPULÆRESTE PLADE I 2004
Det blev en plade som vi alle kender nemlig:

Nr. 5 blev nemlig "Det er let at blive vild men en som dig" m. Kandis

Hilsen Åge

Se hele listen her:
http://dansbandstoppen.mine.nu/

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-12-04 21:01

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> Det blev en plade som vi alle kender nemlig:
>
> Nr. 5 blev nemlig "Det er let at blive vild men en som dig" m. Kandis

Men det der interesserer mig er, hvad var den mest populære plade i
2004, i Skandinavien på planeten Jorden?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 30-12-04 22:58

Sune Salminen wrote:

> Men det der interesserer mig er, hvad var den mest populære plade i
> 2004, i Skandinavien på planeten Jorden?

Ha!

Du er sgu i fin form her til aften, Sune.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-12-04 23:55

-V- wrote:

> Ha!
>
> Du er sgu i fin form her til aften, Sune.

Jeg kom i opløftet stemning efter at have læst nogle grineren indlæg i
dk.snak.seksualitet.

Hvis du synes jeg er i fin form, så prøv at kigge derind!

-Spilhviskeren

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 31-12-04 00:59

Sune Salminen wrote:
> Jeg kom i opløftet stemning efter at have læst nogle grineren indlæg i
> dk.snak.seksualitet.
>
> Hvis du synes jeg er i fin form, så prøv at kigge derind!

Hmm, nej tak. Den slags steder prøver jeg efter bedste evne at holde mig
fra.

Jeg har ikke brug for at høre om *andre* menneskers seksuelle problemer.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-12-04 01:07

-V- wrote:

> Hmm, nej tak. Den slags steder prøver jeg efter bedste evne at holde
> mig fra.
>
> Jeg har ikke brug for at høre om *andre* menneskers seksuelle
> problemer.

Det er også alt det andet jeg mener.. Det seriøse kan man hurtigt
springe over...hvis man altså kan finde det til at starte med.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.