Thunderbird dansk sprogpakke
Fra : Jens Greisen

Dato : 30-12-04 10:28

Jeg tror der er lavet en dansk sprogpakke til Thunderbird, men da jeg
ved lige sa lidt om computere som jeres mor, vil jeg være glad for en
henvisning til en side hvor jeg finder pakken, gerne saa selv jeg kan
forstaa det. Venlig hilsen Jens Greisen
P.s. Hvordan sletter man sine ældgamle indlæg paa denne side?

Fra : Calle.

Dato : 30-12-04 10:32

Jens Greisen (slet I3GVJ) wrote:
> Jeg tror der er lavet en dansk sprogpakke til Thunderbird, men da jeg
> ved lige sa lidt om computere som jeres mor,
Så burde du vide det, da min den gamle har godt styr på PCen
--
Calle.

Fra : Dino

Dato : 30-12-04 11:28

Den 30-12 2004 skrev slet I3GVJ i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> ved lige sa lidt om computere som jeres mor, vil jeg være glad for en
> henvisning til en side hvor jeg finder pakken, gerne saa selv jeg kan

Iflg. <http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/#thunderbird> er der
endelig kommet gang i oversættelsen, men der ser ikke ud til at der findes
nogen færdig pakke, endnu.

Heller ikke på <http://www.mozilla.org/products/thunderbird/all.html> hvor
de forskellige sprogversioner findes til download.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-12-04 12:08

"Jens Greisen (slet I3GVJ)" <Arrebo@I3GVJoncable.dk> skrev i en
meddelelse news:11043990670.92167490155202@dtext.news.tele.dk...
> Jeg tror der er lavet en dansk sprogpakke til Thunderbird,

Der er en testpakke i omløb, men det er ikke en færdig version, og nogen
let måde at installere den kan jeg ikke give.

http://mozilladanmark.dk/index.php?ID=51&lang=da ligger derpå, følg
anvisningen til hvordan den lægges ind, og det skulle virke

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk