Arvet jagt gevær
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 29-12-04 17:01

Jeg har arvet et gevær der hedder P. Beretta - Gardone VT,
og et det hedder Needham, det sidste er et hanegevær.
Hvor gamle de er ved jeg ikke, jeg har prøvet at finde dem på nettet,
men det gik ikke er der nogle der kan hjælpe mig med et link eller en
hjemmeside.

Ivan

Fra : Tom Knudsen

Dato : 02-01-05 08:00

"Ivan Nielsen" <ivan@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor gamle de er ved jeg ikke, jeg har prøvet at finde dem på nettet,
> men det gik ikke er der nogle der kan hjælpe mig med et link eller en

Hvis du leder efter det på Google kommer der adskillige resultater om Pietro
Beretta som bøssemageren fra Gardone vist hed.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=P.+Beretta+-+Gardone+VT&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Samme er tilfældet med Needham
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Needham+shotguns&btnG=S%C3%B8g&meta=

Du kan jo variere søgekriterierne til de passer, der skal nok være noget at
finde.
Held og lykke

Med venlig hilsen
Tom Knudsen