Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fujifilm Finepix F455 - kender du det ?
Fra : Samsara

Dato : 28-12-04 20:26

Hej'sa

Er der nogen som kender ovennævnte kamera ?

Ifølge ekspedienten i Fotokæden, skulle det være et
rigtig godt kamera - men kan jeg stole på det ?

Specifikationer:

Ultra kompakt digitalkamera i metal med stor LCD skærm.
5.2 mill. pixels og 3.4 x optisk zoom, videosekvens med
lyd samt webkamera funktion. Leveres med Docking station,
som gør overførelsen af billedet til en leg.

Ved linsen står der "Fujinon lens f 6.3 - 21.6 mm"

Kr. 3.998,00

Venligst
Samsara

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-12-04 20:26

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
> som gør overførelsen af billedet til en leg.
>
> Ved linsen står der "Fujinon lens f 6.3 - 21.6 mm"

Fuji laver nogle fine kemraer. Prisen lyder dor ret høj for et kamera med
sådanne specs.

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-12-04 21:16

Samsara wrote:

> Er der nogen som kender ovennævnte kamera ?
>
> Ifølge ekspedienten i Fotokæden, skulle det være et
> rigtig godt kamera - men kan jeg stole på det ?

Det pågældne kamera er sådanset godt nok, men prisen er alt for høj,
hos www.foto-fun.dk kan du købe et Fuji Finepix S7000 for kun
3.995,00 DKK (inkl. moms) se flg. link:
http://www.foto-fun.dk/shop/productinfo.asp?id=591
- og det er meget bedre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Samsara

Dato : 03-01-05 00:52

Hej'sa

Jeg endte op med noget helt andet; efter at have læst diverse
anmeldelser, gode råd o.s.v. faldt mit valg på Canon IXUS 40.

Nu skal jeg så i gang med at lære kameraet at kende og så
håber jeg selvfølelig, at jeg bliver rigtig glad for det.

Tak for jeres tilbagemeldinger.

Venligst
Samsara